Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko tullut iän myötä vähemmän valikoivaksi naisten suhteen?

Vierailija
07.12.2018 |

Millaisen naisen kelpuutat suhteeseen? Oletko nirso?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana aattelin, että naisen pitää olla kiva, fiksu ja huolehtia itsestään. Ilmeisesti vaadin liikoja. Sitten jätin fiksun pois listasta ja siltikin taidan vaatia liikoja. No kahdesta viimeisestä kriteeristä en voi joustaa, joten ehkä mä sitten olen yksin mieluummin

Vierailija
2/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, nuorenahan jöpöttää koko ajan ja pahimmillaan nylkyttää vaikka sohvan reunaa. 

Nykyään saa olla melkoinen mirri, että jaksaa enää päätä kääntää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä naisten suhteen valikoivampi (maku on ollut sama vuosikaudet) mutta parisuhteiden suhteen olen kyllä. Tiedän paremmin, mitä tarvitsen ja millainen suhde minulle sopii. Siedän paljon huonommin draamaa ja vaiheilua. Tykkään pitää asiat yksinkertaisina ja olla avoin.

Tämä on vain helpottanut deittailua ja parisuhteita, koska tällainen asenne on automaattisesti viehättävämpi. Minulla on kolmikymppisenä miehenä paljon enemmän vientiä kuin parikymppisenä kloppina - myös parikymppisten parissa.

Vierailija
4/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aina halunnut naisen joka ymmärtää asioita. Oli ikä näkö olemus mikä tahansa. Minulle ihmisen luonne ratkasee

Vierailija
5/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä naisten suhteen valikoivampi (maku on ollut sama vuosikaudet) mutta parisuhteiden suhteen olen kyllä. Tiedän paremmin, mitä tarvitsen ja millainen suhde minulle sopii. Siedän paljon huonommin draamaa ja vaiheilua. Tykkään pitää asiat yksinkertaisina ja olla avoin.

Tämä on vain helpottanut deittailua ja parisuhteita, koska tällainen asenne on automaattisesti viehättävämpi. Minulla on kolmikymppisenä miehenä paljon enemmän vientiä kuin parikymppisenä kloppina - myös parikymppisten parissa.

Sama kokemus minulla. Se on naisten mielestä vain seksikästä kun mies tietää mitä haluaa.

Vierailija
6/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se maku sitten on?

Vierailija
7/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hoikka, siro

- söpö

- hedonisti, nautiskelijaluonne

- haluaa seksiä usein

- fyysinen läheisyys tärkeää

- kaupunkilainen

- ei halua lapsia

- tyylikäs

- musikaalinen tai muuten taiteellinen

- taitava keskustelija

- tunneälykäs

- seikkailunhaluinen

- jne.

8/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan nirsommaksi meen :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
9/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo enää,suhdetta naisen kanssa ja miehistä en viehäty. Olen siis sinkku ja läytän nuoria maksullisia. Tämä järjestely on nostanut elämänlaatuani huimasti.

Vierailija
10/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vuosien varrella on sillä tavalla aikuistunut ja rauhoittunut ettei se pillu enää niin ihmeellinen juttu ole että sen takia viitsisi mihin tahansa ryhtyä tai kehen tahansa yhtyä. Laatu korvaa määrän kun ei mitään näyttämisen tarvettakaaan ole sillä tavalla kuin monella parikymppisellä on. Toisakseen tarjontaakin tuntuu olevan nykyään enemmän, joten on varaakin valikoida.

Vierailija
11/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Vuosien varrella on sillä tavalla aikuistunut ja rauhoittunut ettei se pillu enää niin ihmeellinen juttu ole että sen takia viitsisi mihin tahansa ryhtyä tai kehen tahansa yhtyä. Laatu korvaa määrän kun ei mitään näyttämisen tarvettakaaan ole sillä tavalla kuin monella parikymppisellä on. Toisakseen tarjontaakin tuntuu olevan nykyään enemmän, joten on varaakin valikoida.

Kyllä juuri päinvastoin siis.

Vierailija
12/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on jo sen verran että olen jo käytännössä mahdoton; kukaan nainen ei enää kelpaa.

Vierailija
13/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! En katsele enää yhtään kärttyistä ja nalkuttavaa ihmistä elämässäni. En myöskään kateellisia, enkä prinsessoja.

Vierailija
14/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, nuorenahan jöpöttää koko ajan ja pahimmillaan nylkyttää vaikka sohvan reunaa. 

Nykyään saa olla melkoinen mirri, että jaksaa enää päätä kääntää. 

Minkä ikäinen olet nyt? 17? Tietokoneet alkavat suunnilleen siinä iässä kiinnostaa enemmän kuin naiset.

Vierailija
15/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tahdo enää,suhdetta naisen kanssa ja miehistä en viehäty. Olen siis sinkku ja läytän nuoria maksullisia. Tämä järjestely on nostanut elämänlaatuani huimasti.

Niin, olisin sanonut AP:lle, että on puhdas mahdottomuus olla nirsompi kun ikää tulee tarpeeksi, vaikka 45v+, ellei nyt ole joku iso julkkis tai johtaja. Hyvä jos saa edes timmin 32 vuotiaan.  Maksullisiin en ole vielä lähtenyt, mutta ehkä joku päivä. 

Vierailija
16/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, sama kysymys toiselle sukupuolelle. 

Olen ollut jo pitkään aviksessa, joten asia ei ole ajankohtainen. Mutta ikävuosina 15-30 oli koko ajan varaa tulla ronkelimmaksi. Nyt 20 vuotta myöhemmin jos sinkkuuntuisin, antaisin monista entisistä kriteereistäni periksi. En ole enää niin ulkonäkökeskeinen, pitäisin aivan hyväksyttävänä, että keski-ikäisellä naisella on lapsia jne.

Toki on edelleen samojakin kriteerejä, joista pitäisin kiinni. Kuten samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat, huumori, seksuaaliset mieltymykset jne...

Tosin kuin ikäseni naiset, minä haluaisin uuden suhteen ja uskon sen vieläpä löytyvän melko helposti.

Vierailija
17/17 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoivampi olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän