Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: "Leipomista välttelevä äiti toi lasten myyjäisiin kaupasta ostettua pullaa – ajautui toisen äidin kanssa mehevään riitaan pullapitkosta"

Vierailija
07.12.2018 |

Tämäkin päätyi sitten IS:iin...

https://www.is.fi/perhe/art-2000005925159.html

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin joskus jotain leipoa mutta vaan lasten takia ja mieluummin leivon kun seison myyntitiskillä.

Kerran olen ostanut raakapakaste pullia ja paistoin ne ja vein saatesanoilla että ovat sitten laktoosittomia 😉

Tuosta ei jää edes kovin helposti kiinni ettei ole omatekemiä.

Vierailija
22/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta on nykyään Suomen suurmediaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes syö pullaa niin paljon, että erottaa kotitekoisen kaupan pullasta? :0

Vierailija
24/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että jollekin maksetaan palkkaa kopioinnista ja vauvapalstan lukemisesta.

Mitå ihmeellistä nyt tuossa on, kun IS ja Vauva.fi on samaa konsernia. Ihan sama palkka maksetaan toimittajalle, kummassa foorumissa pyörivät.

Vierailija
25/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ku lapsen myyjäisiin tuotiin kakkuja jotka ostettu ammattikoulun myymälästä . Ostettaessa hinta tyyliin 8€ ja myytäessä 6€ ostin itse kun sattui olemaan lempikakku jota ammattikoulusta muutoinkin haen . No oishan ollut helpompi antaa suoraan se 8€ mut siitä sit jotkut nillittää.

Vierailija
26/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää puuttuu kalevauva.fi aiheesta

Vierailija
27/27 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Hieman erikoiselta tuntuu, että täällä olleet keskustelut päätyvät seuraavana päivänä iltapäivälehteen. Jotkut aloitukset ovat sitä paitsi keksittyjä juttuja ihan varmasti. Muistan tämän myyjäiskeskustelun.

Mietityttää kuinka paljon ns. toimittajat keksivät juttuja omasta päästään. Sitten vielä kehtaavat ihmetellä miksi ihmiset eivät enää luota mediaan. Kuvottavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän