IS: "Leipomista välttelevä äiti toi lasten myyjäisiin kaupasta ostettua pullaa – ajautui toisen äidin kanssa mehevään riitaan pullapitkosta"
Tämäkin päätyi sitten IS:iin...
Kommentit (27)
Vauvapalsta on nykyään Suomen suurmediaa.
Kuka edes syö pullaa niin paljon, että erottaa kotitekoisen kaupan pullasta? :0
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että jollekin maksetaan palkkaa kopioinnista ja vauvapalstan lukemisesta.
Mitå ihmeellistä nyt tuossa on, kun IS ja Vauva.fi on samaa konsernia. Ihan sama palkka maksetaan toimittajalle, kummassa foorumissa pyörivät.
Muistan ku lapsen myyjäisiin tuotiin kakkuja jotka ostettu ammattikoulun myymälästä . Ostettaessa hinta tyyliin 8€ ja myytäessä 6€ ostin itse kun sattui olemaan lempikakku jota ammattikoulusta muutoinkin haen . No oishan ollut helpompi antaa suoraan se 8€ mut siitä sit jotkut nillittää.
Enää puuttuu kalevauva.fi aiheesta
Faith kirjoitti:
Hieman erikoiselta tuntuu, että täällä olleet keskustelut päätyvät seuraavana päivänä iltapäivälehteen. Jotkut aloitukset ovat sitä paitsi keksittyjä juttuja ihan varmasti. Muistan tämän myyjäiskeskustelun.
Mietityttää kuinka paljon ns. toimittajat keksivät juttuja omasta päästään. Sitten vielä kehtaavat ihmetellä miksi ihmiset eivät enää luota mediaan. Kuvottavaa.
Mä voin joskus jotain leipoa mutta vaan lasten takia ja mieluummin leivon kun seison myyntitiskillä.
Kerran olen ostanut raakapakaste pullia ja paistoin ne ja vein saatesanoilla että ovat sitten laktoosittomia 😉
Tuosta ei jää edes kovin helposti kiinni ettei ole omatekemiä.