Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentovaraus ja nimet - help!

lentokysymys
07.12.2018 |

Hei!
Osaako joku sanoa, että jos lentolipussa ei lue toista etunimeä, joka siis tietty passissa on. Muuten nimi aivan oikein, mutta buukkausvaiheessa piti antaa vaan nimi ja sukunimi, enkä tajunnut ttä olisiko siinä sitten tarkoitettu myös toista etunimeä. Luulen että täällä Suomen päässä ei aiheuta ongelmia, mutta miten toisessa päässä (Saksa). Osaako joku sanoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kuin yksi eli ensimmäinen etunimi.

Vierailija
2/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla ainakaan koskaan ollut mitään ongelmaa, vaikken laita lentovaraukseen kuin ensimmäisen etunimen. Sitten en tiedä, jos toinen nimi on kutsumanimi ja laittaa sen varaukseen, eli jos nimi on XYZ ja laittaa varaukseen YZ ja passissa lukee XYZ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan matkoilla ei ole ongelma, sen sijaan esim. Yhdysvaltoihin maykustamisessa voi tulla ongelmia.

Vierailija
4/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ok. Gute Reise!

Vierailija
5/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lukee tyypillisesti varauksessa vain etunimi ja sukunimi. Ei ole koskaan haitannut missään, vaikka ei ole koko nimirimpsua.

Vierailija
6/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos kaikille vastauksista, kivi vierähti sydämeltä! Wir können also nach Deutschland fahren!

Terv. ap

Vierailija
7/7 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tullut mieleenkään laittaa varaukseen toista etunimea. Harvoin niitä boarding passeja niin tarkkaan edes portilla katsotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi