Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatteko Balmuiria?

Vierailija
07.12.2018 |

Itselläni ei edes varaa mutta kun katsoo tiettyjä blogeja niin kaikki sohvatyynyistä lähtien Balmuiria, joku oloasukin 500€

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe siihen mitään syytä vaikka varaa ehkä oliskin.

Vierailija
2/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ostaisi kun siinä maksaa pelkä brändi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi ostaa täysin ylihinnoiteltuja tuotteita? Vain siksi, että voisi kavereille kehuskella? Huh hei!

Vierailija
4/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihinnoiteltua rompetta, jota mainostaa joka käänteessä ärsyttävä Batmanin Jokerin näköinen bloggaaja.

Vierailija
5/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari käsipyyhettä, saatiin tuparilahjaksi oululaiselta rakennusyhtiöltä. Ihan paksuja ja pehmeitä, mutta eivät kuivaa mitään. En siis tod tuolla perusteella osta niiltä mitään muutakaan, tuskin toimii.

Vierailija
6/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä rahat joten en voi ostaa. Enkä ole kuullut laadusta hyvää joten ei houkuttelekaan erityisemmin.

Vierailija
7/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pikaisesti laskettuna ainakin 10 Balmuirin huivia silkkisistä villaan. Ihanat materiaalit ja värit + hinta/laatusuhde kohdillaan.

Pyyhkeet yms. ja laukut ei sen sijaan innosta, tylsännäköisiä ja samanlaisia saa edullisemminkin.

Vierailija
8/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Balmuirin kasmirmyssyjä ja -huiveja. Samat kamat käytössä jo pian viisi vuotta ja edelleen uudenveroisia. Eli tavallaan olen säästänyt tässä sen sijaan, että olisin ostanut edullisempia, jotka jo nyt olisivat nyppääntyneet. Kasmirissa ylipäätään isot erot laadussa, Samsoe & Samsoe nyppääntyy heti, kun taas Hemisphere-merkkiset neuleet/neuletakit käytössä yli viisi vuotta ja ei näy nyppyjä. 

Mutta en ostaisi Balmuirin pellavaa, koska Tallinnasta saa laadukasta pellavaa edullisesti.