Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukalenterin luukku #7

Vierailija
07.12.2018 |

Luukku #7: Puen iltakävelylle jalkaani Japanilaiset tanssihousut kahdella dildolla. Palattuamme saat ottaa minut "valmiiksi liukastettuna" takaapäin heti eteisen lattialla. 

Eilen illalla linnan juhlat menivät minulta vähän ohi, kun vietin aikaa ns. seinäkoristeena. 

Pukeuduin sovitusti datex catsuittiin ja itse pukeutuminen on jo pienoinen haaste, sillä pukua ei vedetä päälle kuin verkkareita. Kuitenkin asu on aivan super ihana. Tulee niin sexy olo ettei sitä voi edes kuvailla. Pukeutumisen jälkeen kiillotimme "minut" mukana tulleella datex kiillotus aineella.Tuon jälkeen olin kyllä melko säihkyvä vaikka itse sanonkin ;-)

Linnan juhlat olivat juuri alkamassa kun mieheni sanoi minua niin kauniiksi, että haluaa minut koristeeksi juhlien ajaksi.

"Jouduin" kiinnittämään ranteisiini ja nilkkoihin nahkaiset kahleet, jonka jälkeen olinkin pian pallo suussa kiinnitettynä jätti paksuun mökin parvea kannattelevaan kelohonkatolppaan (Kädet ylhäällä, jalat nilkoista kiinni ja lisäksi vyötärön kohdalta tosi tiukasti).

Mieheni laittoi Wandan catsuitin sisään haaroväliini, irroitti mökin jouluvaloista jonkun ajastin jutun, teki sille jotain ja pisti töpselin siihen. Vähään aikaan ei tapahtunut mitään, mutta sitten Wanda käynnistyi ja vibrasi minulle orgasmin ja juuri kun toinen oli tulossa se sammui tosi ärsyttävästi.

Meni varmaan 10-15 min ennenkuin vibra käynnistyi uudestaan...alkoi jo tulla pieni paniikki, sillä en yhtään tiennyt kauanko vibraus kestää. 15-20 min on minulle melko maksimi minkä kestää ilman että välillä tuntuu jo pahalta (tai siis liian hyvältä). Meni taas jonkin aikaa ja taas tuli tauko. Tätä kesti oikeasti koko juhlien kättelyjen ajan (1,5-2h) eli 4-5 vibrausta ja taukoa. Välillä yritin jo tosissaan irroittauta onnistumatta ja pidin siinä varmaan liian kovaa ääntä, koska sain komennon olla hiljaa ja nänninipistimet rintoihini. (meillä ei ole käytössä turvasanoja, mutta jos pääsee irti niin saa pitää "vapautensa")

Sain vibralla TOSI monta kertaa jonka jälkeen sitten vielä oikeasti, joten oli oikeasti melkoisen tyydyttynyt olo. Yön jälkeen kuitenkin innolla odotetaan iltaa, sekä huomista luukkua. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ollut ennen kuullutkaan Japanilaisista tanssihousuista. Googlettamalla löytyi ja himottaisi ostaa tuollaiset vaimolle.

Vierailija
2/3 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaikuttaa sairaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa mutta ei totta.