Olisi vapaa viikonloppu, mies lähtee lasten kanssa reissuun, mutta minulla ei ole seuraa
Olisipa niiiin mukava lähteä vaikka pienelle minilomalle kivan kaverin kera. Vapaa viikonloppu tiedossa ensi viikolla, muttei ketään ystävää, jonka kanssa keksiä rentouttavaa tekemistä. Olen kysellyt, mutta ne muutamat, jotka tässä olisivat, eivät ehdi/pääse/voi...
Tällä hetkellä en haluaisi olla yksinkään. (Pelottaa tyhjä talo, ja juu tiedän, se on lapsellista ja tyhmää, mutta kun aikuinen ihminen pelkää kummituksia niin siinä on silloin tosi kyseessä :D )
Olispa joku hauska naisystävä, jonka kanssa lähteä viikonlopun viettoon....
Kommentit (11)
Minä olen ollut yksin kotona viimeksi 11.9.2001.
Päivämäärä jäi sattuneesta syystä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene miehen ja lasten kanssa?
He lähtevät "isien ja poikien reissuun" toisen perheen isän ja lasten kanssa.
Sitä paitsi tämän oli tarkoitus olla minulle omaa aikaa. Se hieman vesittyisi jos änkisin tuolle "miesten reissulle" mukaan...
Lataa Tinder ja kirjoita profiiliin, että "olen yksinäinen kun mies lähti reissuun ;)".
Seuraa löytyy varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Lataa Tinder ja kirjoita profiiliin, että "olen yksinäinen kun mies lähti reissuun ;)".
Seuraa löytyy varmasti.
Hyvä neuvo! Jokainen tilanne pettää on käytettävä hyödyksi.
Ap
Olen aina silloin tällöin yksin viikonloppuja ja lomia, viimeksi pitempi aika oli syysloma, kun mies ja lapset olivat reissussa. En sanonut siitä ystäville ja kavereille sanaakaan, sillä se yksinolo oli minulle parasta mitä olla voi. Nautin kaikesta ihan yksin, herkuttelin, katsoin telkkaa ja nukuin kuin tukki.
Mulla ei ole yhtään ystävää mutta osaan kyllä yksin mennä baariin jos perhe lähtee jonnekkin. Mene sinäkin yksin.
Käy sukulaisissa? Voi olla hyvin elähdyttävää ajan kanssa tavata vaikka vanhaa sukulaista, kahvitella ja jutella. Käy taidenäyttelyssä, vietä kolme tuntia kirjastossa, mene kiertämään jokin mukava luontopolku - retkipaikka.fi on hyvä paikka löytää lähistön luontokohteet.
Entä sen toisen oerheen kotiin jäävä äiti? Olisiko hänestä seuraksi?
Minä uhraudun ja tulen viihdyttämään aapeeta, vai haluatko tulla mun luokse?
Keksin kyllä kaikkea tekemistä.
Tässä näkyy lopputulos kun ei pidä yhteyttä muihin ihmisiin kuin hätätapauksessa. Ei kukaan lähde äkkiseltään mihinkään jos yhteydenpito on kerran kahdessa vuodessa ilmoitusluonteinen juttu, koska ihmiset tuntevat olonsa vain hyväksikäytetyiksi. Pahinta tässä on myös se, että kun ne omat pikkulapset kasvavat ja itse palaa töihin/opiskelemaan, niin ne toiset äitikaverit porukoituvat keskenään ja unohtavat sen kodista ulos murtautuneen äidin.
Kokemusta on.
Aloittajalle tsempiksi se, että yritä nyt keksiä jotain kivaa tekemistä. Katso lähialueen konsertit, teatteriesitykset, vaikka hiton lähikapakan karaokeiltama. Hakeudu nyt jonnekin ihmisten ilmoille, äläkä jää kotiin murjottamaan. Sitä paitsi yritä nyt tasata kotona työnjakoa että pääsisit jonnekin enemmän ihmisten ilmoille, että saisit aikaa hankkia omia ystäviä.
Mikset mene miehen ja lasten kanssa?