Eilen olin ekaa kertaa poikkiksen kanssa - tänään valtava kutina :(
Meillä oli kumi käytössä joten sp-tauti ei voi olla. Mutta mulla taitaa olla lteksiallergia. Pitääkö mennä tän kanssa lääkärille? Miten nopeasti oireet menee ohi?
Kommentit (25)
Ei se välttämättä ole mitään, todennäköisesti vaan sun alapään bakteeritasapaino vähän järkkynyt siitä että sinne on tullut jotain "vierasta". Mulla on ollut tollasta samaa seksin jälkeen silloin, kun kumppani on vaihtunut, mutta mennyt ohi parissa päivässä. Ihan normaali reaktio, ei tarkoita että sulla olisi hiivaa tai bakteerivaginoosia tai mitään muitakaan tauteja. Toki voit kokeilla jotain alapään bakteeritasapainoa neutralisoivaa, esim Femiflor-maitohappobakteereita. Sit jos ei meinaa kutina mennä ohi, niin suosittelisin siinä vaiheessa lääkäriä. Toisilla (niinku mulla) on vaan herkempi alapää reagoimaan esimerkiksi seksin harrastamiseen.
Allergia mullakin tuli heti otsikosta mieleen. Kokeile tosiaan ensin toista kondomimerkkiä ja vaikka lateksittomia kondomeja (jos ei löydy kaupasta, niin apteekissa on).
Vierailija kirjoitti:
Allergia mullakin tuli heti otsikosta mieleen. Kokeile tosiaan ensin toista kondomimerkkiä ja vaikka lateksittomia kondomeja (jos ei löydy kaupasta, niin apteekissa on).
Oon käyttäny lateksihanskoja kun olen tiskannut koko syksyn. Et tuskin johtuu allergiasta.
Mulla oli kans tommosta, kun käytössä oli tietynmerkkinen liukastevoide. Oireet katosivat kun vaihdettiin liukkari.
Kondomeissahan voi olla myös liukastetta mukana. Vaikkei olisi lateksiallergiaa niin voit reagoida johonkin toiseen aineeseen?
Ehkä ihan vaan limakalvot ärtyneet fyysisestä "hankaamisesta".