Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä ymmärsin hyvin äitiä, jolta paloi pinna!

Vierailija
11.05.2006 |

Eilen yhdeltä äidiltä paloi kaupan edessä pinna totaalisesti lapselleen. Tätä edelsi lapsen kiukuttelu, kirkuminen, lyöminen ja äidin haukkuminen, niinkuin nyt tuollainen 3-4-vuotias joskus kiukkuaa.

Ihmisten reaktiot olivat, mitä arvata saattoi, moralisoidaan ja ihmetellään, että kuinka se nyt tuolla tavalla saattoi lapselleen huutaa. Yksi vanhempi naisihminen sanoi, että nuoret äidit ovat niin itsekkäitä, että eivät jaksa edes lapsiaan hoitaa. Mitähän sekin tilanteeseen liittyi. Minä ymmärsin ihan hyvin, että joskus vain väsyy. Äitikin on vaan ihminen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä väsyy, kun ei ole koskaan aikaa levätä tai tehdä mitään ilman lapsia, vaikka lapset miten rakkaita ovatkin.

Vierailija
2/3 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa. Ei se multakaan kaukana ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nykyään vaan " onnellinen" jos jonkun muksu kiljuu kaupassa ja ajattelen hiljaa mielessäni " onneksi se ei ole minun muksuni" . Tietysti toisinaan se on minun muksuni.

Nuo vanhat tädit on niin vanhoja, että aika on jo kullannut muistot! " Ei ennen vanhaan lapsille huudettu ja hyvin käyttäytyivät." Juu, se oli sitä aikaa, kun annettiin remmillä selkään, niin muksuille ei täytynyt huutaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi