Arvatkaa kuka istuu meidän terassilla?
Tulin laittaan kahvia ja päätin kysäistä josko arvaatte?
Olen ihastunut häneen ja pyysin kahville. Ja hän tuli!!!
Vinkkinä: hän on tuttu teeveestä ja uskaltaa heittää huumoria itsestään...
hih, pitää mennä!
Kommentit (25)
tuota, mulle ei tuu mieleen kuin Jani Wickholm...?
Se tuntuu olevan päiväkahviseuraa vailla...
Olisin mäkin jos mun tämän hetkinen ihastus pääsis kahville mun luo. Mutta ei se pääse, se asuu 450 km:n päässä :o(
Mut kukahan se olis. JOku muu idols-poika????
Juma jos sen karjun sais meidän terassille... SAis näyttää pari tangotaivutusta mulle vaikka heti ;o)
No ap, kerros kun ehdit, että kuka siellä on!
Mä en kyllä nikulaan usko joten sanon vaikka heikki paasonen
Jos on, niin kerroppa fanitytöltä terkkuja!!!
Hintelä kukkakeppi, jolla on kamalat pitkät hiukset ja rumat hampaat. Ja aina hapan ilme naamalla...
Sitä mäkin ihmetteken, mikä siinä minuakin viehättää. Eihän se todellakaan ole mitenkään hyvän näköinen ja asennekin on ylimielinen. Vaikka ehkä se onkin juuri se ylimielinen asenne, joka vetoaa.
jos oikeasti joku ihastus istuu terassilla, tuleeko kukaan tekemään arvausleikkiä tietokoneelle? Veikkaan, että ap tulee parin tunnin päästä antamaan vihjeitä tästä " henkilöstä" , mutta " henkilön" nimi ei tule tässä ketjussa paljastumaan...
Tämän tyylisiä provoja on ollut ennenkin.
nimim. skeptikko ;)
Varmaan sen ärsyttävä ulkonäkö, ylimielinen asenne on ne mitkä kiehtoo. Ikinä en ole pitkätukista tykännyt mutta Jone saa minun puntit vipattamaan ;). Luulen että karskin kuoren alla on lämmin ja pehmeä sydän, jonka hän avaa vain harvoille ja valituille. Juuri tuollaisen juron pitkäletin herkkyys on hellyttävää.
Jokos maltat tulla kertomaan kuka siellä oli/on?
Älä välitä noista skeptikoista. Mä ainakin toivon, että tää on totta koska musta olisi ihanaa jos tollasta tapahtuis. Että ihastus tulis kahville.
T: sydänjuuriaan myöten ihastunut
Mä sanoin ihastukselleni, että vilkaisen sähköpostini, oon tässä niinkuin virallisesti työajalla... Hän itse puhuu duuniin liittyvää puhelua tuossa ulkona.
En ehdi nyt lukea teidän arvauksia, mutta lupaan myöhemmin lukea ne ja kertoa päivästä lisää.
Niin ja täällä meidän terassilla on siis reilun tunnin jo ollut Ilkka Jääskeläinen. Jos joku sitä veikkas niin osui ja uppos.
Hui mä olen ihan vetelänä, vaikka olen tuntenut Ilkan jo neljä vuotta. Ihastunut olen kuitenkin vasta talvella...
Menen taas.
Vierailija:
Niin ja täällä meidän terassilla on siis reilun tunnin jo ollut Ilkka Jääskeläinen. Jos joku sitä veikkas niin osui ja uppos.
Mutta ethän ihastunut " kuuluisuuteen" , vaan Ilkkaan? Toivon niin...
Mutta en kyllä kadehdi yhtään, vaikka olis kumpi tahansa.
Luulin, että sillä oli nyt päivällä tapaaminen levy-yhtiössä.... Niin ymmärsin eilen illalla...
Jos kohta puhelin soi, se oon minä vain :)
Täytyypä kysyä, että kenenkäs terassilla sitä on kahviteltu...
NO mä arvaan, et... joku bb:n pojista...?