Treenaaminen vaikeuttaa pariutumista
Ainakin jos on lyhyt, naamasta rumahko introvertti nörttimies. Fitness-naiset katselevat mieluummin pidempiä ja naamasta ok näköisiä treenaavia miehiä. Nörttinaisille puntteja nosteleva mies näyttäytyy tyhmänä ja epäsopivana. Muilta naisilta saa kuulla miten leveät hartiat näyttävät tyhmiltä lyhyillä miehillä tai muuta tuubaa kompensoimisen yrittämisestä, napoleon-kompleksista tai siitä miten "kroppa ja naama eivät kohtaa".
Eräs tuttu kiteytti aika hyvin: Bernhardilainen ei voi muuttua vinttikoiraksi
Kommentit (15)
Treenaaminen vaikeuttaa pariutumista? Tarkoitatko, että sohvaperunana mahdollisuutesi olisivat paremmat?
Vierailija kirjoitti:
Treenaaminen vaikeuttaa pariutumista? Tarkoitatko, että sohvaperunana mahdollisuutesi olisivat paremmat?
Ei ehkä sohvaperunana, mutta laihana kuikelona, jolle ainoa liikuntaharrastus on viikottainen yliopiston sählyvuoro
ap
Tiedän hyvin lyhytkasvuisia miehiä, jotka ovat ns. "alfamiehiä"; dominoivia ja hallitsevia, agressiivisia ja myös tarvittaessa väkivaltaisia. Toki myös narsistisia, trendikkäitä ja huoliteltuja. Epäsosiaalinen elämäntapa näyttää kovin myös näitä meidän prom queen-vastikkeitamme vetävän puoleensa.
Aika hyvän näköisiä emäntiä olen tosiaan näillä kovanaamakääpiöillä todennut kiertävän.
Mun mielestä toi "kontrasti" lisää mielenkiintoa. Mutta ei se nykyisin oo edes mitenkään vastakohta, että nörtti ei vois olla liikunnallinen.
Itse tykkään tieteestä ja älykkäistä jätkistä, mutta näytän enemmän pissikseltä. Tiedän muitakin naisia jotka "yllättää" nörttiydellään. Nyt avoimuutta kehiin, ei me olla kaikki samasta puusta veistettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän hyvin lyhytkasvuisia miehiä, jotka ovat ns. "alfamiehiä"; dominoivia ja hallitsevia, agressiivisia ja myös tarvittaessa väkivaltaisia. Toki myös narsistisia, trendikkäitä ja huoliteltuja. Epäsosiaalinen elämäntapa näyttää kovin myös näitä meidän prom queen-vastikkeitamme vetävän puoleensa.
Aika hyvän näköisiä emäntiä olen tosiaan näillä kovanaamakääpiöillä todennut kiertävän.
Niin mitä sitten? Luitko aloitusviestin? Ei kyse ollut pituudesta vaan ulkoisen ja sisäisen olemuksen eräänlaisesta ristiriidasta. Tuskin nuo sun kuvailemasi lyhyet alfamiehet ovat nörtihtäviä introvertteja
ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi "kontrasti" lisää mielenkiintoa. Mutta ei se nykyisin oo edes mitenkään vastakohta, että nörtti ei vois olla liikunnallinen.
Itse tykkään tieteestä ja älykkäistä jätkistä, mutta näytän enemmän pissikseltä. Tiedän muitakin naisia jotka "yllättää" nörttiydellään. Nyt avoimuutta kehiin, ei me olla kaikki samasta puusta veistettyjä.
Yritän suhtautua avoimin mielin, mutta reaalimaailma tekee sen välillä vaikeaksi. Itse sain onneksi lukioikäisenä kunnon opetuksen, että pissiksen näköinen nainen voi olla oikeasti älykäs ja hyvä koulussa, joten osaan suhtautua kriittisesti omiin ennakkoluuloihini
Tietysti nörtti voi olla liikunnallinen, mutta varmasti yli puolet salista etsisi piilokameraa, jos Bull Mentulan näköinen kaveri tulisi pitämään kvanttikenttäteorian luentosarjaa
ap
Tiedän kyllä lyhyitä miehiä, joilla on treenattu leveät hartiat.
No onhan se kyllä naurettavan läpinäkyvää.
Opettele tanssimaan, niin saat naisia. Siellä tanssitaito menee ulkonäön edelle.
Vierailija kirjoitti:
Kovin tuntemani naistenmies on juuri tällainen: lyhyt, lihaksikas (myös vatsaa löytyy) ja röyhkeä. Ei se pituus tosiaan ratkaise vaan muut asiat. Salillakäynti nyt on aina plussaa, ei kysymystäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin tuntemani naistenmies on juuri tällainen: lyhyt, lihaksikas (myös vatsaa löytyy) ja röyhkeä. Ei se pituus tosiaan ratkaise vaan muut asiat. Salillakäynti nyt on aina plussaa, ei kysymystäkään.
Aina plussaa? Myös sille ujolle nörttinaiselle, jota lihaksikkaat ja suositut pojat kiusasivat kouluaikana? Tuskin tämä mielleyhtymä motivoi kauheasti tutustumaan
ap
Minä en kyllä noista ongelmista tiedä mitään.