Huonosti käyttäytyvät aikuiset
Olin viime viikolla tupperware-kutsuilla. Paikalle saapui neljän nuoren naisen porukka, joista kukaan ei millään tavalla tervehtinyt saapuessaan. Mulle tuntematon nainen oli tuonut tullessaan yllätysvieraan, joten hän sai esittelijältä " yllätyslahjan" . Nainen otti tavaran tarjottimelta, väänsi naamaansa, mutta kiitosta ei kuulunut.
Esitellyn ollessa ohi, eräs vieraista kertoi pikkuvauvansa neuvolareissusta. Yksin neljän seurueeseen kuuluvista alkoi vääntelemään naamaansa kertojan selän takana tarinan tahtiin ja äänteli " ooo, ajatella,ooo" .
Pikkusen mulla kiehahti. Join kahvini, kiitin, hyvästelin ja lähdin.
Kommentit (12)
Aika monta junttia sitten sattui paikalle samaan aikaan.
on olleet kun tapoja olisi pitänyt opettaa?
Välillä saan lapsiltani vastustusta kun koulin heitä ihmismäisiksi, mutta ajattelen että ehkä sitten joskus kiittävät kun heitä ei ainakaan katsota kieroon sosiaalisissa tilanteissa.
Niinpä niin. Ja se mua ajatteluttaa, että minkälaisen mallin he antavat omille lapsilleen!?!
Olen huomannut saman, yleisesti ottaen :(. Asian vierestä, mutta itselleni on muunmuassa joskus tehty todella loukkaavia kommentteja ulkonäköni suhteen. Ja ovat nämä huomauttelijat olleet ihan muka " täyspäisiä aikuisia" kaikin puolin.
Loukkaavahan tuollainen käytös on, mutta oikeasti nämä huonosti käyttäytyvät ihmiset mokaavat itsensä eivätkä sitä jota yrittävät loukata.
Ja eivät olleet porvoosta, eikä tämä ole mikään naurettava provosointi, vaan kappale kurjaa tosielämää. :(
ap
kiukkuprinsessoja, jotka jotkut miehet erehdyksessä ottaa vaimoikseen. Mikään ei riitä, mikään ei ole kyllin hyvää, kaikki otetaan itsestään selvyytenä, muut ihmiset on vain askelpuita omaan onneen. Ja itse luullaan olevan maailman napoja, hetimullekaikkitänne.
" No, päivää..."
Vaan eipä maksa vaivaa ruveta viisastelemaan ja aikuisia kasvattamaan.
Työpaikoillakin on näitä kurttunaamoja, jotka tulevat aamulla töihin, eivätkä edes vastaa, jos sanoo " hyvää huomenta" . Mutta omahan on häpeänsä. Kyllä pitäisi aikuisella ihmisellä olla edes alkeelliset käytöstavat, mutta kait osalla sitten ei kotona ole sellaisia viljelty :(
hyi hyi