Koiralle nimi
Olen tähän päivään asti löytänyt vastaukse aina mammapalstalta, niin kysynpä nyt sitten tätäkin asiaa.
Minulle on tulossa huomenna kodinvaihtajakoira, joka on vielä niin nuori että nimenvaihdos olisi mahdollinen. Koirassa on saksanpaimenkoiraa, huskya, lapinkoiraa ja Norjan harmaata hirvikoiraa. Todella kaunis, lempeät ja älykkäät silmät ja luonteeltaan uskollinen ja kiltti. Energiaakin löytyy vaikka kuinka, ja hän kuulemma ajattelee paljon.
Koiralle on kuitenkin annettu nimi joka ei mielestäni sovi sille yhtään. Haluaisinkin apuja uuden nimen keksimiseen. Päällimmäisenä mieleeni on tullut Vanja. Jokin muukin venäläinen nimi sopisi.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhakin koira oppii uuden nimen. Yleensähän koirien kanssa on ongelmia löytää asioille kiertoilmauksia kun ne oppii sanat ja niiden merkitykset liiankin hyvin.
Hyvä tietää. :) Tämä on jo puolivuotias, ja mietittiin onko hyvästä vaihtaa nimi.
ap
Selviskö missään onko se uros vai naaras? Ite olen lapsena päättänyt että kun koiran otan sen nimi on Ringo Beatlesin rumpalin mukaan.
Kirka eli Kiril, ortodoksinen nimi. Tai Boris.
Tiedätkö että on julmaa pitää lemmikkiä? Eettisesti ajatteleva ihminen ei vangitse toista, eikä varsinkaan käytä tätä tarpeidensa tyydyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Todella kaunis, lempeät ja älykkäät silmät ja luonteeltaan uskollinen ja kiltti. Energiaakin löytyy vaikka kuinka, ja hän kuulemma ajattelee paljon.
Onko rotu av-mamma?
Miksi ihmeessä pitäisi olla venäläinen nimi? Eikö saksalainen, norjalainen tai suomalainen nimi kävisi?
Meillä oli koira jonka nimi oli Turva
Mikä oikeuttaa ottamaan lemmikin?
Kyllä vanhakin koira oppii uuden nimen. Yleensähän koirien kanssa on ongelmia löytää asioille kiertoilmauksia kun ne oppii sanat ja niiden merkitykset liiankin hyvin.