Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joistakin tulee niin sietämättömiä terapian aloituksen myötä?

Vierailija
06.12.2018 |

Muuttuvat kuin kiukutteleviksi lapsiksi. Mistähän johtuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko olisin käynyt terapiassa? En oo käyny aio lääkkeitä käyttää se vailuttaa tunteisiin, energiaan ja esim muistiin.

Vierailija
2/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiasta tietysti tai sitten sinä olet ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosessin luonne. Sellaista Kon Marinaa.

🐴

Vierailija
4/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että käyttää terapeutin sanomia lauseita. Ja niillä puolustelee itseään. Terapeutti toki tietää vain kolikon toisen puolen. Ja näin selittelyt eivät vastaa kokonaisuutta.

Vierailija
5/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä terapeutti on koettanut saada esim. heidät ymmärtämään ja puolustamaan omia rajojaan, ja sinulle se näyttäytyy lapsellisena kiukutteluna?

Vierailija
6/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä terapeutti on koettanut saada esim. heidät ymmärtämään ja puolustamaan omia rajojaan, ja sinulle se näyttäytyy lapsellisena kiukutteluna?

Tämä, se sitten muita harmittaa kun ei voi enää määräillä ja pompotella mielensä mukaan.

Vierailija
7/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen, että he ovat oppineet asettamaan itselleen rajoja. Siitähän ei yleensä,muut ihmiset tykkää, kun joku alkaa käyttää ei-sanaa. Toisekseen ihminen parantuessaan ja etsiessään kultaista keskitietä helposti lipsahtaa äärimmäisyyksiin.

Vierailija
8/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee mieleen, että he ovat oppineet asettamaan itselleen rajoja. Siitähän ei yleensä,muut ihmiset tykkää, kun joku alkaa käyttää ei-sanaa. Toisekseen ihminen parantuessaan ja etsiessään kultaista keskitietä helposti lipsahtaa äärimmäisyyksiin.

Ei ole tapanani vaatia muilta liikaa. Olen pikemminkin se, joka ei itse osaa asettaa niitä rajoja ja joutuu roskakorin asemaan kaverisuhteissa. Se joidenkin terapian aloittaneiden hankaluus on minun näkökulmastani siis sellaista jatkuvaa marinaa ja tyytymättömyyttä kaikkeen. En siis vaadi enkä odota mitään, yritän lähinnä pitää välimatkaa heihin.

Ap

Vierailija
9/9 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapanani vaatia muilta liikaa. Olen pikemminkin se, joka ei itse osaa asettaa niitä rajoja ja joutuu roskakorin asemaan kaverisuhteissa. Se joidenkin terapian aloittaneiden hankaluus on minun näkökulmastani siis sellaista jatkuvaa marinaa ja tyytymättömyyttä kaikkeen. En siis vaadi enkä odota mitään, yritän lähinnä pitää välimatkaa heihin.

Ap

Heillä voi nyt olla menossa vaihe, kun he opettelevat ajattelemaan myös itseään ja sanomaan ääneen, jos eivät halua jotakin tai jokin ei tunnu heistä hyvältä. Se varmasti tasaantuu jossakin vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi