Tuntuma ja näkymä lihavuudestani eivät vastaa toisiaan
Ja ninenomaan niin, että minusta ei tunnu yhtään lihavalta. Kävelen kevyesti, taivun hyvin, on hoikka tunne, jopa maha tuntuu litteältä, kun tunnustelen sitä käsin. Mutta peilissä ja valokuvissa näkyy tankki. En tiedä painoani, mutta varmaan edelleen lievästi ylipainoinen.
Kommentit (11)
Jos tuntuu hyvältä ja olet terve niin aikuisten oikeasti mitä väliä? Ei sinulla ole mitään tärkeämpää mietittävää?
Vaaka kertoo totuuden. Oikeasti itselleen voi valehdella ja kuvitella, että kaikki on ok. Itsekin kävin juuri vaa'alla ja huomasin, että painan 72-73 kg vaikka pitäisi painaa 66-67 kg. Mieluiten 65 kg.
Ja ihan hyvältä näytti peilikuva. Niin sitä vaan huijaa itseään, aina vähän vetää vatsaa sisään ja ryhdistäytyy, kun vilkaisee peiliin.
🇺🇦🇮🇱
Röyh, röyh, röyh, pruitsisisis, oho sonta tuli housuun :())))))))))))))))
Kaffepulla kirjoitti:
Vaaka kertoo totuuden. Oikeasti itselleen voi valehdella ja kuvitella, että kaikki on ok. Itsekin kävin juuri vaa'alla ja huomasin, että painan 72-73 kg vaikka pitäisi painaa 66-67 kg. Mieluiten 65 kg.
Ja ihan hyvältä näytti peilikuva. Niin sitä vaan huijaa itseään, aina vähän vetää vatsaa sisään ja ryhdistäytyy, kun vilkaisee peiliin.
Tämä juuri. Moniko laihdutustarina alkaakin sillä, että lomakuva on havahduttanut hereille tuosta mielikuvasta.
Itsellänikin oli mielikuva siitä, että olen lihonut vain vähän ja suurin osa turvotusta jonka saa helposti pois pikku paastolla. Kahdeksan kiloa oli totuus, eikä tosiaankaan mitään nestepöhöä, vaan täyttä tavaraa jota saikin sulatella pururadalla kauan pois.
Vaikka olenkin aina ollut tietoinen ylipainostani (kiitos kaikki jotka muistuttaa siitä jatkuvasti muutenhan en huomaiskaan..) on järkyttävää nähdä itsensä valokuvissa, näyttää tuplasti kookkaammalta ja älyttömän paljon rumemmalta kuin omassa peilissä.
Mulla taisi käydä vähän samoin. En ymmärrä olenkaan vaa'an lukemaa - se väittää että olen lihonut 10 kiloa?? En tajua miten se on edes mahdollista.
Olo muuttui kertaheitolla rumaksi ja lihavaksi. Ei sille mitään mahda, näin se mieli vain toimii. Pitää yrittää kääntää se sisuuntumiseksi ja motivaatioksi. En kyllä kehtaa näyttäytyä missään tai kenellekään ennen kuin laihdun takaisin normaalipainooni.
Kaffepulla kirjoitti:
Miten teile muile mahtuu vaatteet päälle, jos lihotte vaikkapa viisi kiloa. Minä en ainakaan mahtuisi enää yksiinkään farkkuihini sen jälkeen.
Kaffepulla kirjoitti:
Ei se vaaka aina kerro totuutta. Tiedän miehen joka oli säätänyt vaaán näyttämään 5 kg liikaa. Siitä oli vähällä tulla ero.
Entinen lihava kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Miten teile muile mahtuu vaatteet päälle, jos lihotte vaikkapa viisi kiloa. Minä en ainakaan mahtuisi enää yksiinkään farkkuihini sen jälkeen.
En käytä kireitä vaatteita. Vaatekaapissani on jakkupukuja, hameita, leninkejä, väljiä puseroita.
Parin hameen olen huomannut kinnaavan... väljät leningit menevät päälle ongelmitta.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Entinen lihava kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
En käytä kireitä vaatteita. Vaatekaapissani on jakkupukuja, hameita, leninkejä, väljiä puseroita.
Parin hameen olen huomannut kinnaavan... väljät leningit menevät päälle ongelmitta.
Sen takia vaimo ei osta stretchejä farkkuja. Sanoo, että niillä huijaa itseään ja lihoo. Taitaa olla oikeassa. Minä hoidan saman asian käymällä aamuisin vaa'alla.
Vai sillä lailla. Itseensä on välillävaikea suhtautua objektiivisesti;)