Fuckbuddylla tunteita minua kohtaan?
Onkohan minun fuckbuddylla tunteita minua kohtaan? Sovittiin alussa, että meidän välillä on sitten pelkkää seksiä, ei tunteita. Mutta aloin miettiä. Mies kysyy aina, kun nähdään, että miten minulla on mennyt puolisoni kanssa. Hän myös ottaa kainaloon ja hipsuttelee kädellään esim. kättäni ollessani hänen kainalossaan. Olen aiemminkin ollut seksisuhteessa ja siinä ei todellakaan tuolla lailla toimittu, vaan aktin jälkeen noustiin ja lähdettiin, eikä kumppanista kyselty. Pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (7)
En uskalla kysyä. Loppuu nimittäin tapaamiset, jos on tunteita.
Ei ole. Harvempi kuitenkaan käyttäytyy kuin seksinukke.
Miksi sinä tuolla tavoin puolisoasi häpäiset? Huno tuuri kävi miehelläsi kun sinut "sai".
Heh, no totta sekin. Ehkä olen hätääntynyt turhasta. En vain halua hyvää juttua lopettaa tunteilla säätämisen takia. Ja kyllä hän varmaan asiasta puhuisi, jos jotain sanottavaa olisi.
Tuo on ihan normaalia käytöstä vaikka haluaa vain panna. Onhan se hyvä, että toinen on kuin kaveri, kuin että toinen olisi kuin asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Heh, no totta sekin. Ehkä olen hätääntynyt turhasta. En vain halua hyvää juttua lopettaa tunteilla säätämisen takia. Ja kyllä hän varmaan asiasta puhuisi, jos jotain sanottavaa olisi.
Kusipää. Miksi ihmeessä jollain vuosi edes olla tunteita sinua kohtaan, muuta kuin negatiivisia?
Helpoimmalla pääset kun kysyt siltä suoraan. Vaikea sanoa henkilöä tuntematta. Jotkut kun tykkää läheisyydestä ja rapsuttelusta, vaikkei siihen liity mitään tunteita.