Mitä teillä tapahtuu nyt?
Missä puoliso? Ja mitä lapset tekee?
Entä kissa tai koira? Vai vietätkö iltaa ihan yksin?
Kommentit (30)
Poika "skypettää", mies nukkuu ja kohta minäkin.
Meillä on hiljaista. Selailen nettikauppojen sivuja etsiessäni joululahjoja. Kynttilöitä palaa ikkunasyvennyksessä ja keittiön pöydällä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
10 v lapsi leikkii yksin huoneessaan ilman elektronisia laitteita. Puoliso on ulkoilemassa.
Lapsi iltapesulla, vauva nukkumassa, mies nukkuu nojatuolissa punainen peitto jalkojen päällä, minä odotan, että menen ihan kohta peittelemään lapsen ja sit nukkuuuuuuuuuun
Odotan vanhinta lasta harrastuksesta. Kotona varmaankin jo lämmitetään saunaa ja koirat loikoo eteisessä ja poika ja mies varmaan pelaa yhdessä.
Puolisoa ei ole. Poika, koira ja toinen kissoista nukkuu. Minä makaan toisen kissan kanssa sängyssä, juon punaviiniä ja katson Netflixistä sarjaa. Välillä kurkistan AV:lle.
Vein juuri viikata pyykit kaappeihin. Mies tyhjentää tiskikonetta. Kun hän saa sen tyhjäksi, menen tekemään iltapalaa. Tyttö on juuri ilta suihkussa ja toinen muksu odottaa huoneessaan iltapalaa, laittoi pyjamaa päälle kun vein pyykit hänen kaappiin. Eli iltatoimissa ollaan😊
Lapset nukkumassa. Itse sohvalla kanavasurffaan ja näköjään nyt luen tätä palstaakin.
Muija lähti taas nukkumaan. Mietin jos tästä lähtisi kotia? Ei tässä yhdessäolemisessa ole enään oikein mitään mieltä. Hyvä sex suhde pilattiin liialla yhdessä olemisella. Tosin 7-8 vuotta on jo pitkä suhde. Onneksi molemilla omat asunnot niin ei tarvi turhia vääntöjä.
Sekin on hyvä ettei syyllistä tarvi miettiä. Mä olen mies ja jo siitä syystä se jossa on vikoja.
Mies on yläkerrassa, lapset nukkuu, koirat nukkuu, kissalla on iltahulinat ja mä surffailen netissä ja syön karkkia.
Vanhin lapsi on yökylässä, keskimmäinen suihkussa ja nuorin nukkuu . Mies tekee jotain tietokoneella, mä makaan sohvalla ja katson areenaa ja selaan nettiä samalla. Tunnin sisällä nukutaan kaikki (paitsi yökyläilijä varmaan valvoo koko yön).
Pyörin av:llä, muut katsovat telkkaria ja koirat nukkuvat.
Näitäpä on oikeastaan mukava lukea, kiitos aloituksesta ja vastauksista!
Täällä tilanne on seuraava: olen yksin kuten 14 edellistäkin vuotta. Roikun vielä tovin palstalla, mutta kohta menen petiin. Huomenna on luvassa yöretki kansallispuistoon hyvien ystävien kanssa, rinkka on jo puoliksi pakattu.
Mun mies yrittää ostaa mulle ja lapsille junalippuja. Lapset nukkuvat. Koira makaa lattialla, silmät lupsuu.
Mies maalaa taulua ja poika soittaa kitaraa kuulokkeet päässä huoneessaan. Tyttö tulossa kotiin iltatyöstä ja minä istun sohvalla ja olen täällä.
Ei tapahdu juuri mitään: lapsi nukkuu, minä katson kymppiuutisia ja lueskelen tätä palstaa, puoliso ei tee mitään koska on kuollut, lemmikkejä ei ole.
Tultiin just saunasta, syötiin perunasalaattia ja uunimakkaraa, juotiin jouluolutta ja sitten syötiin vähän juustoja ja juotiin lasilliset portviiniä. Katsellaan uutisia ja roikun samalla täällä.
Meillon kok perhse ihaan tööt tötteröööt känniiss. Juodam glögiäm oh hyvvää. Kohtam nukkuunns koko porukkam.
Nuorimmat lapset nukkuu, yksi teini kavereillaan, yksi lukee omassa huoneessaan.
Mies katsoo teeveetä ja minä palstailen sängyssä. Parasta !
Teinit salilla, mies paistaa ohukaisia ja minä notkun palstalla.