Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa kun emme mieheni kanssa ole koskaan puhuneet entisista seksikumppaneistamme? Emme edes tieda lukumaaraa. Kumpikin on varmaan tajunnut etta aiemmissa pitkissa suhteissa

Vierailija
11.05.2006 |

ollut seksipuolikin luonnollisesti mukana, mutta me ei vaan olla koskaan tulleet ruotineeksi tätä puolta toisistamme sen yksityiskohtaisemmin. Tuntuu että " kaikki" muut tietävät aina " kaiken" toisistaan, mutta me emme.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä pitäisi puhua?! MItä hyötyä siitä olisi?

En itse ainakaan haluaisia kuulla. Aiheuttaisi mulle vaan turhaa mustasukkaisuutta ja pohtimista. Mennyt on mennyttä.

Vierailija
2/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla heräsi mieletön mustasukkaisuus suhteessamme, kun kerran näistä asioista puhuttiin. Aiemmin en ollut lainkaan mustis mistään tämmöisistä.. Mutta nyt kun tiedän " asioita" , niin..

Suosittelen, että ette puhu entisistä suhteista/panoista, ellet tosiaan halua tietää. Tai sitten jos puhuttekin, niin kertokaa vain niistä existä, joiden kanssa yhä nykyään olette tekemisissä (on vain reilua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut itse tiedän kyllä mieheni menneisyyden.

Vierailija
4/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kenen kanssa on seurustellut, onko ollut seurustelua, avoliittoa, avioliittoa, kihlausta jne. Mutta emme ole kyselleet että " kuinka pian olit sen ja sen kanssa silleen" jne. Minusta seksielämä on aina asianosaisten asia. En myöskään puhu meidän seksielämästä kavereilleni enkä ole oikeasti edes kiinnostunut kyselemään miehen mielipiteitä aiemmista tyttöystävistään. Minulle riittää se, että me olemme nyt yhdessä, eiköhän siinä ole mielipidettä ihan riittävästi ;)

ap

Vierailija
5/5 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä lukumäärää. Yhden edellisen kumppanin tiedän, koska miehen veljen vaimo lipsautti asian. Tiesin ennen seurusteluamme, että mieheni on ollut aikamoinen naistenmies ja sen verran olemme keskustelleet, että olen kertonut omista arvoistani seksin suhteen ja kysellyt miehen suhtautumista minuun seksikumppanina. Ei todellakaan kiinnosta kenen jalkovälissä heppulia on ennen minua heiluteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme