Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAROITUS äidit päiväkodista!

Surullinenkiusattu
05.12.2018 |

Halaisin muistuttaa kaikkia teitä äitejä josta ehkä ette ole tietoinen mitä päiväkodissa lapsille voidaan salakavalasti tehdä....
Kun olin lapsena päiväkodissa, kaksi hoitaja tekivät minulle jatkuvasti ikävän tempun eli vessassa pakottivat laittamaan käsisaippuan suuhun ja joutusin kurlata pelossa niin kauan kuin käskivät.... :( minulle jäi hirveät traumat hoitajista. Sanoivat minulle jos kerron äidille sitten joudun ikuisesti tekemään näin.. syy miksi tämä tapahtui kun päiväkodissa päiväunien aikana tapahtui kastelu.
En uskaltanut ikinä kertoa äitille, vasta kun olin teini. Pliiis en halua yhdenkään lapsen kokevan mitä minä jouduin saippuan suhteen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ruskean talon touhuja.

Vierailija
2/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaista hoitajilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saamme nauttia ahmedin ja mohammedin päiväkotikäynneistä jatkossakin.

Vierailija
4/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ruskean talon touhuja.

Ruskean talon?

Vierailija
5/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saamme nauttia ahmedin ja mohammedin päiväkotikäynneistä jatkossakin.

Ihan kyllä suomalainen päiväkoti ja kantasuomalaisia hoitajia!

Ap

Vierailija
6/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kuin lapsi... tuollaiset rouvat pitäisi hukuttaa saippuaan!

Lapset ovat viattomia.

Vierailija
7/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenikin on jäänyt traumoja päiväkodista. Jännitin niin paljon, että kerran oksensin aamupuuroon. Hoitaja oli vihainen ja pakotti syömään oksennukset. Tämä -90 luvun puolivälissä. Oma lapsi ei kyllä varmasti mene päiväkotiin kuin vasta eskarissa.

Vierailija
8/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan ihanteellista jos pääsisit nyt kostamaan kahdelle kurtisaanille :D

Vierailija
9/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät näköjään käyttäneet tarpeeksi saippuaa kun vieläkin kitinä kuuluu. Mutta hyvällä asialla olivat varmasti.

Vierailija
10/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellenikin on jäänyt traumoja päiväkodista. Jännitin niin paljon, että kerran oksensin aamupuuroon. Hoitaja oli vihainen ja pakotti syömään oksennukset. Tämä -90 luvun puolivälissä. Oma lapsi ei kyllä varmasti mene päiväkotiin kuin vasta eskarissa.

Huh huh aika sairasta touhua! Eivät pystyisi tekemään noin jos et olisi ollut lapsi.

Hirviö hoitajia/lapsivihaajia on paljon olemassa.

Vierailija
11/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en mee hammaslääkäriinkään kun luin miten kauheeta oli hampaiden poisto 1800-luvulla.

Vierailija
12/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhemmat eivät oikesti tiedä miten ilkeitä osa lastentarhaopettajista on päiväkodissa. Hirveää kiusaamista ja syrimistä. Mutta kun vanhemmat haluaa uskoa että kaikki on kivoja ja hoitajat ja ltot ajattelevat vain lasten parasta. Mullakin tuttavia jotka ovat käyneet harjoittelussa päiväkodissa, mutta hakeutuneet muualle töihin, koska ovat nähneet miten huonosti joitakin lapsia päiväkodeissa kohdellaan.

Kyselkää vanhemmat ja muistuttakaan lapsia siitä että mitä tahansa kertookin niin seurauksia ei tule. Ja pitäkää huoli että päiväkodin johtaja saa ensimmäisenä tietää jos väärinkäytöksiä.

Vierailija
13/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi keksiä joku virtuaalisaippua jolla suuren osan somettajien suut pestäisiin.

Vierailija
14/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajumala! Onko kastelu lapsen syytä?! Ei tietenkään. Kuinka sairas ihminen voi olla.

Vierailija
15/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kiroilit ( jota et muista) ja sen takia saippuapesu. Meillä kansakoulussa tehtiin samaa.

Vierailija
16/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa näkee paljon hirviö nannysta jotka heittelevät vauvoja ympäri asuntoa ja pahoinpiteleveät, potkivat jne... ei saa olla liian sinisilmäinen!

Vierailija
17/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan salee

Vierailija
18/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kiroilit ( jota et muista) ja sen takia saippuapesu. Meillä kansakoulussa tehtiin samaa.

En todellakaan kiroillut, tekosyyksi laittoivat ehkä tämän piikkiin.

Kastelu meni heidän hermoille vaikka se oli täysin tahaton. Nipistivät minua jatkuvasti.

Jos olisikin lapsena kiroillut ei se kuules oikeuta ketään idioottia pistämään lapsen suuhun kiellettyä kemikaalia!

Ap

Vierailija
19/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kiroillut, tekosyyksi laittoivat ehkä tämän piikkiin.

Kastelu meni heidän hermoille vaikka se oli täysin tahaton. Nipistivät minua jatkuvasti.

Jos olisikin lapsena kiroillut ei se kuules oikeuta ketään idioottia pistämään lapsen suuhun kiellettyä kemikaalia!

Ap

Mielenterveyskuntoutuja

Vierailija
20/25 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetin aasi laittaa yleisestikin saippua suuhun?

Siis tuohan on indeed sama asiaa jos alan kurlata fairya tai myrkkyä suussa.

Suussahan on kieli ja limakalvot jolloin kaikki vaaralliset yhdisteet imeytyy välittömästi kehoon. Lapselle taas tuo voi aiheuttaa kaikenlaista aivohäiriötä ja sairauksia tulevaisuudessa.

Ihmisen suuhun ei ole luotu mitään saippua!