Mitä lasissa/mukissa/lautasella?
Minä teen nyt pienen drinkin, koska tunnen sen ansainneeni 😊🍸
Olen pessyt aamu 11:00 saakka pyykkiä ja tunti sitten viimeinen koneellinen. Pesin erään lapsiperheen pyykkejä taloyhtiön koneella. Osakkaana ole maksanut koneesta osuuteni ja en koskaan pese sillä omia pyykkejäni, koska oma kone.
Mukavaa iltaa itsekullekin!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Häh? En tajunnut aloitusviestin pyykkihöpötyksestä mitään.
S e l k o k i e l e l l ä: Pesin erään lapsiperheen pyykkejä oman taloyhtiöni koneella, koska heillä oli pesukone hajonnut.
Kohta lautasella on maalaisranskalaisia ja makkaraa, ah miten terveellistä. Saatanpa riipasta illan päälle Kane's Red Peak Rush – Kirsikka & Luumu limsan. Jätän huomiselle toisen; Fresno Flirt.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä, että itsensä pitää palkita alkoholilla.
Eikö olekin jännää? Miksi ei voisi ottaa muutaman drinkin ja siinä sivussa taputtaa itseään olkapäälle? Tuntuu hyvältä auttaa ihmisiä ja itsekseen kun on niin eipä tuo haittaa.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä, että itsensä pitää palkita alkoholilla.
Lasissa tällä hetkellä vettä, mukissa kahvia, ja lautasella sienirisottoa ja kanaa.
Kusipää!
Bayleysta. En kyllä ole ansainnut. Kunhan fiilistelen takkatulen loimussa.
Pullossa vettä. Töissä vielä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S e l k o k i e l e l l ä: Pesin erään lapsiperheen pyykkejä oman taloyhtiöni koneella, koska heillä oli pesukone hajonnut.
Eli provoyritys, koska yleensä pyykkituvan käyttö on rajattu vain asukkaiden omien pyykkien peseminen, ei asukkaan koko suvun tai tuttavapiirin. Yleensä eläkeläismummot harrastavat tuota "luvatonta" pyykinpesua taloyhtiön pesutuvassa.
Mukissa punaviinikaakaota , lautasta ei ole mutta käden vieressä suklaalevy. Lapset nukkuvat, mies on yövuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli provoyritys, koska yleensä pyykkituvan käyttö on rajattu vain asukkaiden omien pyykkien peseminen, ei asukkaan koko suvun tai tuttavapiirin. Yleensä eläkeläismummot harrastavat tuota "luvatonta" pyykinpesua taloyhtiön pesutuvassa.
Jos on maksanut taloyhtiön kalliista pesukoneesta oman osuutensa eikä itse sitä koskaan tarvitse niin miksi ei saisi joskus pestä sillä pyykkejä jonkun toisen avuksi?
Kahvin rippeet ja mandariinin kuoret.
Just nyt ei ole mitään, on tyhjä lautanen, kulho ja teekuppi vieressä.
Teekupissa oli inkivääriteetä, lautasella kaksi kurkkupäällysteitä näkkileipää ja kulhossa purjo-perunasosekeittoa.
Nyt laiska hetki. Ajattelin laskea kylpyveden, sen jälkeen kuppi kamomillateetä, pyjama, villasukat ja kirja. Ja petiin kaikkien näiden kanssa.