Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten " pukea" mies isohkoihin synttarijuhliin toukokuussa? Ajattelin jotain pikkutakkihommaa, mutta auttakaa trenditietoiset!

Vierailija
11.05.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aloittaisin siitä, ettäopettaisin miehen pukemaan itselleen sukat. Ja sitten siitä katselisin että mikä sopii.

Vierailija
2/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt kaiketi muodikkaampi kuin pikkutakki + housut yhdistelmä.

No nyt trenditietoiset nauraa, mutta Dressmannilta löytyi minun hyvin sopusuhtaiselle, ihannevartaloiselle miehelle tosi kivan näköinen kevätpuku edullisesti. Ihan täydestä menee. Ja siellä on kiva myyjät, jotka opastaa paitojen ja solmioiden valinnassa. Saatiin monta kivaa yhdeistelmää eri tilaisuuksiin.

Mulla ei todellakaan ole mikän standardivartalo, enkä ikinä voi " huijata" vaatteissa, halpis näyttää halpikselta. Siksi on niin kiva kun mies voi sovittaa mitä vaan, ja aina näyttää hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miehesi HALUAA laittaa päällensä??? Vai onko teillä joku leikki, että sinä valitset hänen vaatteensa ja hän sinun?

Vierailija
4/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan lastenvaatteelta. Tarkoitin siis slimmattua kesäpukua joka ei ole ihan tumma vaan kauniin harmaa. Näyttää paljon rennommalta ja nuorekkaamalta kuin musta.

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat miehen " pukemisella" . Mun mieheni ainakin pukeutuu mielellään ja valitsee itse vaatteensa, mutta tarvitsee vaimon, joka muistuttaa muutamaa viikkoa ennen tilaisuutta ja kannustaa / lähtee mukaan ostoksille. Muuten mies ei tule ajatelleeksi asiaa ajoissa ja " itkee" lähtöhetkellä, kun ei oo mitään päälle pantavaa.

Näin lapsiperheessä ainakin se vaatekauppaan lähtö vaatii vähän suunnittelua ja järjestelyä.

Vierailija
5/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi jos miehesi esim. töissä miettisi työkavereiden kanssa miten sitä vaimon taas pukisi illanistujaisiin.....

Vierailija
6/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ymmärtää ihan hyvin ap:ta.

Ja kyllä meillä ainakin mies mielellään valitsee mun vaatteet tai ainakin antaa mielipiteitä. Ja mieluummin kysyn mieheltä ennen ostamista, kuin ostan vaatteen, josta hän ei niin kovasti välitä.

Vierailija
7/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa vaikka tuo miesten tyylimokat -ketju, ja ajatelkaa jos sellaisen reppanan vaimollakaan ei ole tyylitajua, niin huonosti menee.

Antakaa siis vinkkejä, mitä ap:n miehelle päälle, jotta näyttäisi hyvältä juhlissa. Itse en uskalla neuvoa, kun taidan olla naispuolinen kävelevä tyylimoka.