Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rekisteröitymispakko tulossa

Vierailija
05.12.2018 |

Ja tarpeeseen tuleekin. Nyt on jo parin päivän ajan tullut muistutuksia, että rekisteröityneenä saisi tietoa uusista viesteistä tms. Se on se ensimmäinen askel. Veikkaan että vuoden vaihteessa rekisteröityminen tulee pakolliseksi. Hyvä niin. Kiitos palstan öyhöttäjille, jotka sen saivat aikaiseksi!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on palstan loppu se.

Vierailija
2/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa? Minulla on jo valmiiksi kolme rekisteröityä nimimerkkiä, joilla voin keskustella itseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä kokeiltu joskus ja huonosti kävi?

Vierailija
4/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Täällä on välillä sellainen villin lännen meininki, että alta pois. Lisäksi nuo miljoona-aloittajat ehkä vähän rauhoittuvat. Ehkä.

Vierailija
5/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu sitten kirjoittajat tältä palstalta. Vai alkaisikohan Sanoma maksaa palkkioita ahkerille kirjoittajille ja suosittujen aloituksien tekijöille, kun henkilötiedot olisivat tiedossa? Tämähän lienee melko suosittu paikka.

Piilomainonta loppuisi kyllä, mikä olisi hyvä asia. Esim. bloggaajien piilomainokset ovat sietämättömiä täällä.

Vierailija
6/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. En itse ainakaan ryhdy nikeillä keskustelemaan. Joku anonyymi foorumi pitää olla.

Vierailija
7/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sen jälkeen täällä keskustelee Hopeakettu, Kaffebulla, Petra ja Faith keskenään. Hyvä meno!

Vierailija
8/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sen jälkeen täällä keskustelee Hopeakettu, Kaffebulla, Petra ja Faith keskenään. Hyvä meno!

Ei minulle ole mikään ongelma rekisteröityä, en vain koe sitä tarpeelliseksi niin pitkään kuin se ei ole pakollista. Mutta sähköpostiosoitteeni antaminen Sanoma Oyjlle ei ole ongelma.

ap

Vierailija
9/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle ole mikään ongelma rekisteröityä, en vain koe sitä tarpeelliseksi niin pitkään kuin se ei ole pakollista. Mutta sähköpostiosoitteeni antaminen Sanoma Oyjlle ei ole ongelma.

ap

Minulle on ongelma ja monelle muulle myös. Hiljaiseksi jää keskustelut.

Vierailija
10/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään mikäli se tarkoittaa myös samalla sitä, että uudistuksen jälkeen asioista pystyy keskustelemaan?

Siinä samalla tulee mitatuksi se, että onko sen keskustelun poiston syy moderoijalle henkilökohtaisesti ikävä aihe, vai se kuinka mielipiteet aiheeseen liittyen ilmaistaan?

M40

Vierailija
11/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En usko, että kukaan jää kaipaamaan kirjoittajia, jotka eivät pysty tuottamaan sellaista tekstiä että voisivat tarvittaessa seisoa sen takana. Eihän niitä oikeita nimiä täällä silti julkaistaisi.

Vierailija
12/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän koitettiin joskus ja palsta hiljeni tyystin. Alle kymmenen nimimerkkiä keskusteli keskenään.

Vierailija
13/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En usko, että kukaan jää kaipaamaan kirjoittajia, jotka eivät pysty tuottamaan sellaista tekstiä että voisivat tarvittaessa seisoa sen takana. Eihän niitä oikeita nimiä täällä silti julkaistaisi.

Kyse ei olekaan siitä. Mutta kun et ymmärrä, niin et ymmärrä.

Vierailija
14/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä. Täällä on välillä sellainen villin lännen meininki, että alta pois. Lisäksi nuo miljoona-aloittajat ehkä vähän rauhoittuvat. Ehkä.

Sanoma voisi olla kommentoimatta tai kommentoida reilusti omalla nimellään.

Vierailija
15/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään mikäli se tarkoittaa myös samalla sitä, että uudistuksen jälkeen asioista pystyy keskustelemaan?

Siinä samalla tulee mitatuksi se, että onko sen keskustelun poiston syy moderoijalle henkilökohtaisesti ikävä aihe, vai se kuinka mielipiteet aiheeseen liittyen ilmaistaan?

M40

Itse olen vakuuttunut siitä, ettei mikään aihe itsessään ole kielletty, mutta koska m.od.eroinnin resurssit ovat rajalliset niin jotkin ketjut on helpointa poistaa välittömästi, koska ennen kuin ensimmäinen sivu on täynnä niin siellä on asiatonta kieltä, käsittämätöntä öy.hötystä joka ei tarkoita mitään ("ul.latus" ja muuta idioottimaista hokemista) ja vihaviestejä. Eli kuten sanottu, öyhö.ttäjät saavat kiittää ihan itseään siitä, että jotkut ketjut poistetaan välittömästi.

Viime kädessä mainostajat ratkaisevat sen, mitä palstalla julkaistaan. Jos ne vetävät rahansa pois, niin palstaa ei enää ole. Ja mainostajat eivät oikein tykkää, jos heidän kustannuksellaan levitetään vihap.uhetta, pedof.iliaa, naisvihaa, uhkauksia ja öyhötystä. Ainakin yhden mainostajan tiedän lähteneen, kun se sai tietää tukevansa mainosrahoillaan vihapuhetta.

Vierailija
16/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla on niin randomit aloituksen aiheet, vaikka ovatkin ihan hyvässä maussa tehtyjä. Nimimerkillä alkaa heti miettimään, minkälaista kuvaa antaa itsestään. Se taas on niin vaivalloista, että mieluummin sitten jätän aloitukset tekemättä.

Vierailija
17/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli se pakko jossakin vaiheessa jonkin aikaa.

Silloin oli se ikävä puoli, että etusivun viimeinen viesti oli noin vuorokauden ikäinen...

Vierailija
18/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän oli se pakko jossakin vaiheessa jonkin aikaa.

Silloin oli se ikävä puoli, että etusivun viimeinen viesti oli noin vuorokauden ikäinen...

Onko se sitten ikävää? Eikö se kerro vain, että asialliselle keskustelufoorumille ei mitä ilmeisimmin ole tilausta. Asiattomia netistä löytyy niitä haluaville.

Vierailija
19/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, saadaan tääkin palsta pyhitettyä "virallisille" spämmereille jotka esittää aatteensa puolitotuuksia nimimerkilläkin, lisäksi niille törkylingoille jotka on valmiita kikkailemaan vaikka monta kertaa tunnissa uuden tunnarin voidakseen spämmiä roskaa palstalle.

Suurin osa muista kadonnee muualle koska ei täällä tämän mielivaltaisen ja kovin yksipuolisen ketjujen poistelun vastapainoksi ole juuri muuta etua kuin helppo kirjoittaminen.

Vierailija
20/39 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä niin, pääsee häiriköistä eroon