Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joulun hintavedätys

joulunhintakysely
05.12.2018 |

Taas on telkku täynnä toinen toistaan hienompaa mainosta. Kukaan ei vertaa vaan kipittää kiltisti kauppaan

k i t u p i i k k i . e u

joulun hintavedätys

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulunhintakysely kirjoitti:

Taas on telkku täynnä toinen toistaan hienompaa mainosta. Kukaan ei vertaa vaan kipittää kiltisti kauppaan

Kaikki ostaa vaan järkevästi ja kohta täällä itketään hintakusetuksesta

Vierailija
2/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen yleensä johonkin kauppaan, josta saan lähes kaiken kerralla. Rahalla ei ole suurin merkitys vaan ajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän toi järkevä ostaminen on? Ensin ei osteta mitään ja sitten ostetaan kalliilla vain järkevästi

Vierailija
4/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meen yleensä johonkin kauppaan, josta saan lähes kaiken kerralla. Rahalla ei ole suurin merkitys vaan ajalla.

Tämä ilmeisesti koskee ruokaostoksia. Menetät todennäköisesti satasia.

Ostatko myös lasten lahjat ja kodintekniikan samalla menetelmällä? Vai hoitaako miehesi järkevät hankinnat?

Vierailija
5/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän toi järkevä ostaminen on? Ensin ei osteta mitään ja sitten ostetaan kalliilla vain järkevästi

Eiköhän toi järkevä ostaminen ole juuri sitä ostolankaan lankeamista

Vierailija
6/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostatko myös lasten lahjat ja kodintekniikan samalla menetelmällä? Vai hoitaako miehesi järkevät hankinnat?

Lahjat kyllä. Kodintekniikkaa aika harvoin joudutaan uusimaan, sitä vertailen kyllä enemmän. Väitän etten satasia menetä, koska teen lähes kaiken itse ja ostan melkein kaikessa kaupan halvinta merkkiä. Mutta eipä sillä väliä, mitä menetän.

Vierailija
7/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kirjoittaja juuri sanonut, ettei rahalla väliä. Kaikilla ei ole kiinnostusta ravata kaupoissa joulukuussa, silloin sillä rahanmenolla ei oikeasti ole mitään merkitystä.

Vierailija
8/8 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat kyllä. Kodintekniikkaa aika harvoin joudutaan uusimaan, sitä vertailen kyllä enemmän. Väitän etten satasia menetä, koska teen lähes kaiken itse ja ostan melkein kaikessa kaupan halvinta merkkiä. Mutta eipä sillä väliä, mitä menetän.

Miten sitten esimerkiksi Tammiston, Jumbon ja muiden aluiden liikkeiden pihat ovat räjähtämäisillään autoista joka ilta? Käykö jengi iltakävelyllä kaupoissa, eikä sieltä kanneta mitään kotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi