Kertooko naiset toisilleen?
Mitä kaikkea naiset kertovat ystävättärilleen miestensä henkilökohtaisista asioista? Tai vastaavasti jätetäänkö kertomatta jos miehellä on huono palkka tms.?
Kommentit (7)
En yleensä edes puhu miehestäni ystävieni kanssa.
Minä en kerro miehestäni mitään toisille naisille. N44
No aika avoimesti me itse asiassa yhden frendiporukan kanssa avataan parisuhteita ja soimataan ukkojamme tarvittaessa. Saattaa johtua siitä että me ollaan tunnettu toisemme pitempään kuin yhdenkään meidän mies on ollu kuvioissa eli koulusta ja yhteisestä harrastuksesta asti. Kyllä kaikkien ukot ois korvat ja posket punaisina meidän seurassa jos tietäis mitä me tiedetään! Mutta ei meillä ole koskaan tullut tarvetta väärinkäyttää mitään tietoa vaan se arjen isojen ja pienien huolien purkaminen porukalla on se juttu. Ja kyllähän kaikkia ukko välillä v*tuttaa ja huolella, sillon kyllä suolataan punaviinin voimalla aika suorasanaisesti. Yhden tapauksen kyllä muistan kun meidän porukan ehkä sillain hiljaisimman tyypin ex-ukko sai sillon niiden eron yhteydessä meidän rääväsuulta täyslaidallisen, sieltä tuli ennenaikaiset siemensyöksyt ja naisen varoilla elämiset ja huonosti istuvat vaatteet, paska musamaku ja kaikki! Siitä tyypistä ei muuten olla hetkeen kuultu.
Äijät kuulemma kuvailee nuoruuden satunnaispanot aika avoimesti frendeilleen, mutta sitä pitkäaikaista varsinaista naistaan ne suojelee tai näin mun mies ainakin on väittänyt. Ehkä meillä taas haetaan vertaistukea just niihin olosuhteisiin missä ollaan pysyvästi.
Tämä nro 4:n kertomus on sitä pas*aa, mitä miehet olettavatkin naisten miehistä keskustelevan. Vaikea keksiä pahempaa selkään puukotusta, kuin parisuhteen huonojen hetkien levittely kavereille. Halveksun moista käytöstä voimallisesti!
Uskon ettö nro 4 on provoileva mies. Ri kukaan ole nlin juntti.
Oman kokemukseni mukaan kertovat kaiken - varsinkin humalassa. Kyllähän tietenkin positiivisia asioita, kuten iso palkka, iso penis, hyvät seksitaidot, hellyys, älykkyys saa ja pitääkin muille kehua, mutta ei varmaan niitä pienimunaisia ja huonopalkkaisia miehiä hirveästi nuo puheet huvita.
Minä en ainakaan kerro mitään mitä tiedän että mieheni ei haluaisi että kerron.