Lue keskustelun säännöt.
Onko helmikuisille sähköpostiryhmää?
19.07.2008 |
Heips!
Onko helmikuisille jo sähköpostiryhmä olemassa? Jos olisi, voisiko joku laittaa linkin. Kiitoksia!
Saara ja mahavauva rv 11+1
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://groups.msn.com/Helmivauvat2009