Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vekaanille ei kelvannut edes hernekeitto

Vierailija
04.12.2018 |

Luuli varmaan hernettä eläimeksi. Tähän huusholliin eivät vekaanit enää astu! En jaksa tuollaista typerää huomionhakuharrastusta enää tippaakaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono provo. No, ensi kerralla paremmin. Myös jotain kansaopiston luovan kirjoittamisen kurssia suosittelen, ne auttavat ainakin laatikon ulkopuoliseen ajatteluun. Tsemppiä sinulle aloitteleva nettikirjoittelija :)

Vierailija
2/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten hyvää vegaaninen hernekeitto on! ap:n keittoon tais luirahtaa ruumiinosia mukaan jos ei ole vieraalle maistunut ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP sama tyyppi, jonka lapsen pää jäi opettajan tissien väliin jumiin?

Vierailija
4/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että miten hyvää vegaaninen hernekeitto on! ap:n keittoon tais luirahtaa ruumiinosia mukaan jos ei ole vieraalle maistunut ;)

Mitä helvetin ruumiinosia?!?!?! Ap

Vierailija
5/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... Minulla ei ole lapsia. Ap

Vierailija
6/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono provo. No, ensi kerralla paremmin. Myös jotain kansaopiston luovan kirjoittamisen kurssia suosittelen, ne auttavat ainakin laatikon ulkopuoliseen ajatteluun. Tsemppiä sinulle aloitteleva nettikirjoittelija :)

Joo no ei ole mikään provo. Muuten hyvä viesti sinulta, mutta kaipaa hieman hiontaa. Ap

Vierailija
7/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... Minulla ei ole lapsia. Ap

Hyvä.

ohis

Vierailija
8/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teithän keiton vapaana kasvatetuista virikeherneistä?

Vierailija
9/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli sikajuhlat kesällä, niin veget suuttu kun niitä ei kutsuttu. Mitä ne olis siellä tehnyt, kun ne oli sikajuhlat. Yks tilitti facebookissa, että olis pitänyt ottaa huomioon. Kaveri kuitenki makso omasta pussista kaikki, kun halus tarjota ja järsjestää sellaset juhlat, niin kehdatan itkeä. Ei mee mun ymmärrykseen. JA ylipäätään eiköhän jokainen saa järjestää sellaset juhlat niinku haluaa ja kutsuu ketä kutsuu.

Vierailija
10/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perushernekeitossa on usein sianlihaa. Miten voi tulla yllätyksenä, että vegaani ei syö eläinperäisiä ruokia? Ja kiitos vaan,  en olisi tulossakaan sun luoksesi, se on varmasti meille molemmille parempi.

Vierailija
11/11 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla oli sikajuhlat kesällä, niin veget suuttu kun niitä ei kutsuttu. Mitä ne olis siellä tehnyt, kun ne oli sikajuhlat. Yks tilitti facebookissa, että olis pitänyt ottaa huomioon. Kaveri kuitenki makso omasta pussista kaikki, kun halus tarjota ja järsjestää sellaset juhlat, niin kehdatan itkeä. Ei mee mun ymmärrykseen. JA ylipäätään eiköhän jokainen saa järjestää sellaset juhlat niinku haluaa ja kutsuu ketä kutsuu.

Nämä veget kuvittelee itsestään mitä vaan, v-maisinta sakkia ketä joudut passaamaan.

Itse en noita ikinä juhliini enää kutsu, järsikööt murhaamiaan porkkanoita omissa porukoissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme