Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen, jos sinua kadehditaan?

Vierailija
04.12.2018 |

Mistä sinulle ollaan kateellisia? Kuka kadehtii? Miksi?

Tahdotko herättää kateutta? Kenen tahdot kadehtivan? Mistä syystä ja miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on tyhmää. Tiedän että mulle olla kateellisia onnellisesta parisuhteesta. No ymmärrän sen jos itse kaipaa rakkautta.

Mua kadehditaan myös kaukomatkoista ja muusta reissaamisesta. Kadehtivat eivät käsitä millaisen määrän teen töitä ja sitä kautta nämä reissut eivät tule kuin manulle illallinen ja osa on työmatkoja joihin yhdistetty lomaa.

Se tulee esiin kitkeristä kommenteista ja joku sanoo ihan suoraankin. On helppo sitten suoraan myös kertoa miten helppoa elämäni on kun ”vaan reissaan”.

Mieheni on kyllä lottovoitto ja suhteemme uskomattoman hyvä, sitä en peittele joskaan en sillä kehuskelekaan. Siitä kateuden ymmärrän paremmin.

En kuitenkaan tarvitse kadehtijoita tai saa siitä mitään kicksejä.

Vierailija
22/30 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi kukaan kadehtisi minua enkä näe mitään syytä miksi kukaan kadehtisi minua.Enkä  edes haluaisi sellaista. Ihan turhaa ajan ja energian hukkaamista moinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan! Toisten kateus ei anna minulle mitään eikä ota minulta mitään pois, se on täysin merkityksetöntä.

Suurinpiirtein näin.

En tiedä, että joku minua kadehtisi, ainakaan ystävissäni en sellaista ole ikinä nähnyt. Jos joku minua kadehtii, niin se on täysin merkityksetöntä minulle, en välitä.

Vierailija
24/30 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän minua kohtaan tunnettua kateutta työkaluna. Kiva huomata, kun kateelliset ihmiset havahtuvat ja alkavat muuttumaan!

Aluksi kyllä tuntui uskomattomalta, että jotkut ihmiset ylipäätänsä kadehtivat toisia, koska en juurikaan kadehdi itse. Kun huomaan pientä kateutta itsessäni, niin työstän sen pois tekemällä asialle jota kadehdin jotain. En kanna kateutta sisälläni.

Vierailija
25/30 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus on tyhmää. Tiedän että mulle olla kateellisia onnellisesta parisuhteesta. No ymmärrän sen jos itse kaipaa rakkautta.

Mua kadehditaan myös kaukomatkoista ja muusta reissaamisesta. Kadehtivat eivät käsitä millaisen määrän teen töitä ja sitä kautta nämä reissut eivät tule kuin manulle illallinen ja osa on työmatkoja joihin yhdistetty lomaa.

Se tulee esiin kitkeristä kommenteista ja joku sanoo ihan suoraankin. On helppo sitten suoraan myös kertoa miten helppoa elämäni on kun ”vaan reissaan”.

Mieheni on kyllä lottovoitto ja suhteemme uskomattoman hyvä, sitä en peittele joskaan en sillä kehuskelekaan. Siitä kateuden ymmärrän paremmin.

En kuitenkaan tarvitse kadehtijoita tai saa siitä mitään kicksejä.

Ovatko ihmiset sinulle oikeasti kateellisia vai kuvitteletko vain?

Minullakin on kaikki erittäin hyvin, mutta en todellakaan kuvittele, että olisin kateuden kohde.

Vierailija
26/30 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kömpelö, sivullinen, se rumempi kaveri. Ja varma siitä ettei minulla ole mitään kadehdittavaa. En toivo pahaa kenellekään.

No, oma hyväntahtoisuuteni ei suojellutkaan minua miltään. Päinvastoin, oikein vedin puoleen kiusaajia, narsisteja. Jotka teki ilkeitä asioita. Tosi ilkeitä. Vaikka minä olin vain kiva. Eli kun kiusaaja on kateellinen, hän on kateellinen vaikka mille. Se ei liity kateuden kohteeseen mitenkään.

Kateus on myrkyllinen tunne sille joka on kade ja varsinkin sille jotka luulee että muut on hänelle kateellisia.

Vierailija
27/30 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan! Toisten kateus ei anna minulle mitään eikä ota minulta mitään pois, se on täysin merkityksetöntä.

Kateellinen voi kyllä tuhota toisen elämää puhumalla pahaa selän takana, juoruamalla ja vääristelemällä. Mutta kaikki kateus ei ole niin pahaa, jää vain pahoiksi ajatuksiksi. Itselläni kokemusta tuosta, että kateellinen itse on sanonut kadehtivansa ja tehnyt sen takia kaikenlaista, millä yrittänyt vahingoittaa. Nykyisin emme ole tekemisissä. Siksi ei kannata väheksyä kateutta, siitä voi olla todellista haittaa ja harmia sekä työssä että yksityiselämässä.

No siinä on jo muutakin kuin kateutta. Minulle toisten mahdollinen kateus ei ole koskaan aiheuttanut mitään, koska en piittaa pahoista puheista, ja elämäni on sen verran mutkatonta ja tylsää, että jos työpaikalla jotain juoruja tulisi ja niistä alettasiin kysellä, minun olisi aika helppo kumota jutut - jos välittäisin. Antaa koirien haukkua.

Juoruista nimenomaan ei kysellä. Siinähän se hauskuus piileekin, että puhutaan selän takana. Ei koskaan suoraan.

Vierailija
28/30 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden ihmisen täältä nettimaailmasta, joka on kateellinen jopa ystävillensä. Hänen elämänsä ei ole kunnossa, mutta kuvittelee, että ihmiset ovat hänelle kateellisia ihan kaikessa. Ei koulutusta, ei töitä, mutta haluaa paljon materiaa pönkittääkseen itsetuntoaan. Surullinen tarina kaiken kaikkiaan.

Aloittaja taitaa olla kovin kateellinen ja toivoo itselleen paljon kadehtijoita. Niitä ei vain ole ihmisillä, joilla ei ole hyvä sydän ja luonne. Olettaisin.

Vierailija
29/30 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nautin todella paljon siitä, että minua kadehditaan. Silloin teinivuosina olin itse todella kateellinen kaikille kauniille tytöille. Se teki minut silloin todella katkeraksi, kun en pystynyt ajattelemaan muuta, kuin että olisinpa minäkin kaunis. No, nyt kun minä olen kaunis, ja olen alkanut kuulla kateellisten juoruntaa selkäni takana, niin en voi muuta kuin nauttia siitä. Se tuottaa jotain outoa mielihyvää, kun tietää että joku tekisi mitä vaan, jotta näyttäisi minulta. Yritän päästä tällaisista tunteista eroon, koska tiedän, että sitten kun vanhenen ja rupsahdan niin tulen katkeroitumaan taas katsoessani kauniita nuoria naisia. Kunpa vain tietäisin, että miten tällaisesta "parannutaan"...

Vierailija
30/30 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nautin todella paljon siitä, että minua kadehditaan. Silloin teinivuosina olin itse todella kateellinen kaikille kauniille tytöille. Se teki minut silloin todella katkeraksi, kun en pystynyt ajattelemaan muuta, kuin että olisinpa minäkin kaunis. No, nyt kun minä olen kaunis, ja olen alkanut kuulla kateellisten juoruntaa selkäni takana, niin en voi muuta kuin nauttia siitä. Se tuottaa jotain outoa mielihyvää, kun tietää että joku tekisi mitä vaan, jotta näyttäisi minulta. Yritän päästä tällaisista tunteista eroon, koska tiedän, että sitten kun vanhenen ja rupsahdan niin tulen katkeroitumaan taas katsoessani kauniita nuoria naisia. Kunpa vain tietäisin, että miten tällaisesta "parannutaan"...[/quote

Katkeruudessa olet jo hyvällä alulla. Tunnut olevan pakkoneuroosiajattelija. Kauneus on katsojan silmissä, ympärilläsi on epävarmoja,  tasoisiasi ihmisiä. Hyvä itsetunto ei vaadi kateutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän