Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kasvatan omaa väriä hiuksiin

Vierailija
04.12.2018 |

ja näyttää kovin harmahtavalta, myös kulmat vaaleat ja olemus vaisu, hiukset siis vaaleat. Nuorena oli vaaleat punertavat hiukset luonnostaan. Mitä teen? Omaa väriä vasta joku 5cm

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku kevytsävyte, ei näy juurikasvu niin pahasti.

Vierailija
2/3 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä lannistu! Itse kasvatin 10 vuotta sitten oman värin takaisin pitkiin hiuksiini. Ensimmäiset 10-15 senttiä näytti kamalalta harmaalta massalta värin vieressä vertautuessaan, mutta 20 sentin jäkeen huomasin miten mahtavan vivahteikas se oma väri onkaan!

Minulla siis oli aina ollut tummanruskeaksi värjätyt hiukset Juurikasvu näytti tumman maantienharmaalta, ei miltään siis. Nyt on jo vuosia ollut oma väri jatkuvasti, sellainen tumma, jossa on eri valossa kultaisia hiuksia seassa. Lataa kohti punertuu ja vaalenee hieman. Tosi nätti. Ja kulmakarvat ovat samaa väriä kuin se ummin kasvu juuressa. Sopii todella hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri näyttää tuossa vaiheessa aina pahalta sitä keinotekoista värjättyä vasten. Mulla on oma väri sellainen nätti kullan vaaleanruskea. Pitkään värjäsin paljon tummemman ruskeaksi ja päätin jokunen vuosi sitten kasvattaa oman värin. Kärsivällisyyttä se kyllä vaati ja ensimmäisen varmaan lähes puoli vuotta mietin, että värjään takaisin kun se oma väri ei näyttänyt miltään, mutta onnneksi pysyin päätöksessäni. Mitä enemmän se sieltä kasvoi, sitä tyytyväisempi olin etten värjännyt, koska huomasin sen oman värin olevan sittenkin oikein kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan