Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä kauhea ahdistus siitä

Vierailija
04.12.2018 |

että ajattelen kuinka kaikki vihaavat minua. Alkoi viikonloppuna siitä kun tapasin kaveriani pitkästä aikaa ja aina normaalisti ollaan halattu kun tavataan niin nyt tää oikein jäykistyi ja perääntyi kun yritin halata. Lisäksi olen huomannut muissakin ihmisissä jotain passiivisagressiivista käytöstä mua kohtaan. Esim kun tapasin toisen tuttuni viime viikolla ka sanoin moi, niin tämä nopeasti tervehti ja poistui nopeesti paikalta. Ja en tosiaan ollut nähnyt häntä varmaan puoleen vuoteen.
Yksi on lopettanut kokonaan mun somepäivityksistä tykkäämisen vaikka tykkää kaikista muista kavereiden päivityksistä.
En saa nukuttua kun kelaan että mitä olen näille ihmisille tehnyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vinkkejä miten päästä tällaisen tilanteen yli?

Vierailija
2/6 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jolta voit kysyä onko sinusta juoruja liikenteessä?

Vierailija
4/6 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku jolta voit kysyä onko sinusta juoruja liikenteessä?

En tavallaan haluaisi kysyä kun en halua vaikuttaa vainoharhaiselta. En ole puhunut koskaan kenestäkään mitään ja olen elänyt hissukseen perheen kanssa eli ei pitäisi olla mitään aihettakaan millekään juoruille.

ap

Vierailija
5/6 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on teeskentelijöitä, jotka vihaavat toisiaan.

6/6 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ehkä mainita asiasta jollekulle läheisellesi, joka ei ole alkanut käyttäytyä omituisesti sinua kohtaan, niin voitte yhdessä ihmetellä sitä.

Sekin kannattaa pitää mielessä, että ihmisillä on taipumusta kaikenlaiseen ahdistukseen ja ylianalysointiin, mikä aiheuttaa väärinkäsityksiä. Olen itse huomannut, että sellainen korostuu näin pimeään vuodenaikaan, kun muutenkin ehkä pohdiskelee enemmän.

Joka tapauksessa, jos ei halua suoraan kysyä näiltä asianosaisilta, niin ei voi eikä kannata muuta kuin jatkaa sitä omaa, hyväntahtoista suhtautumista. Ainakaan se ei ole väärin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä