Täytän tänään 30 :( Haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (34)
Tehdäänkö ryynimakkara nimensä mukaan oksennuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on vaikea käsittää elämää ilman lapsia, jos niitä haluaa. Vaan kun ei edes halua, niin ei ongelmaa. En ole koskaan osannut nähdä itseäni äitinä, joten en myöskään rakenna tai kuvittele elämääni sen roolin varaan.
- 31v, joka heräsi 30-vuotissyntymäpäivänsä vastaisena yönä yhtäkkiä tuskalliseen oloon siitä, ettei kai sitten ole enää "nuori nainen", jos vaikka löytyisi nyt kotoa kuolleena ja siitä lehdessä kirjoiteltaisiin. Sitten se olo meni ohi. En juhlinut syntymäpäivääni sen enempää (ollenkaan) kuin muitakaan. Sama se, täyttääkö 29, 30 vai 31. Aika kuluu hirveän nopeasti.
Jep, itse olen 36 v eli vanha synnyttämään, vanha hakemaan töitä, vanha vaihtamaan alaa jne. Vielä 10 v sitten olin noihin kaikkiin nuori.
Mä täytän tänään 29v! :D onnea meille!
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Oletko äiti? Jos et, niin miksi et?
Ps, ennemmin kriiseilisin lapsettomuutta kuin "kolmekymppisiä". Nyt alkaa vuodet juosta lujaa ja *silmänräpäys* niin täytät 40v, 50v jne ja se se vasta olisikin ankeata ilman perhettä.
Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat vanheta yksin tai ainakin ilman lapsia? Ei ole tarkoitus loukata, mutta on vain niin valtava asia minun käsittää näin vanhenevana naisihmisenä ja äitinä.
Ok, jokaisen oma asia, tottakai, mutta olisi tämä elämä ja vanheneminen aivan hirveätä ja osin yksinäistäkin ellen olisi äiti. Usko pois, sen tietää se kellä lapsi/a on.N43 ja lapset 15v ja 17v.
Kuule pian ne sun lapset muuttaa pois eikä viihdytä sua 24/7.
Se että ei ole lapsia ei tarkoita että olisi yksinäinen. Monella ihmisellä on muutakin sisältöä elämässä kuin lapset.
Onnittelut 🌹
Hyvää Juhlapäivää!
Olen 43-vuotias, aika usein parkkitalosta töihin kävellessä mietin elämän kulkua. Miten töissä ja niihin valmistuessa menee aikaa. Töissä väsyy ja elimistö kuormittuu, kädet kipeytyy yksitoikkoisista ja raskaista nostoista.
Parhaat vuodet menee töissä. Kuitenkin, kiitollinen saa olla, kun on töitä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Oletko äiti? Jos et, niin miksi et?
Ps, ennemmin kriiseilisin lapsettomuutta kuin "kolmekymppisiä". Nyt alkaa vuodet juosta lujaa ja *silmänräpäys* niin täytät 40v, 50v jne ja se se vasta olisikin ankeata ilman perhettä.
Varaudu AP tosiaan tähän tulevaisuudessa. Tästä alkaen käytöstavattomat idiootit ottavat sydämen asiakseen sinun lapsettomuutesi, jatkuvasti udellen ja kauhistellen pikkutöppösten teputusten puuttumista, ja tasaisin väliajoin muistutellen kellojen tikityksestä ym. paskasta, koska eivät omassa ahdasmielisyydessään ja pikku kuplassaan kykene käsittämään muiden tekevän erilaisia elämänvalintoja kuin mitä he itse ovat tehneet.
Onnea joka tapauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko juhlistaa syntymäpäiviäsi jotenkin?
T. 25-vuotias, joka juhli omia synttäreitään vähän aikaa sitten monen mielestä varmasti vähän tylsällä tavalla; ostamalla kunnon mätöt kotiin ja käymällä illalla elokuvissa, yksin :D
En aio. En oo itseasiassa juhlinut synttäreitäni mitenkään sitten 18-v synttäreideni kun oli päästävä ensimmäistä kertaa elämässään baariin. Muuten synttärit olleet ihan perus päiviä muiden joukossa. Parasta tässä syntymäpäivässä oli ehdottomasti hammaslääkärissä käynti sillä paikattavaa ei ollut yhtään! 😁 ps. Sun synttärit kuulosti kivalta!
No sentään edes jotain positiivista tähänkin päivään! 🙈 Mutta eikös reiättömiä hampaita olisi hyvä juhlistaa vaikka laittamalla itselleen jotain vähän parempaa ruokaa, tai ostamalla kaupasta jonkun herkun jota ei ihan tavan tiistaina tulisi syötyä? Ei tarvitse ajatella sen olevan nimenomaan synttäreitä varten. 😉
Kohta teen herkkuruokaa! 😋
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan seurustellut? Oletko yhä neitsyt?
En ole seurustellut. En ole neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletko asunut koskaan missään muualla kuin Lahdessa? Missä?
Hollolassa asuin 19-vuotiaaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat vanheta yksin tai ainakin ilman lapsia? Ei ole tarkoitus loukata, mutta on vain niin valtava asia minun käsittää näin vanhenevana naisihmisenä ja äitinä.
Ok, jokaisen oma asia, tottakai, mutta olisi tämä elämä ja vanheneminen aivan hirveätä ja osin yksinäistäkin ellen olisi äiti. Usko pois, sen tietää se kellä lapsi/a on.N43 ja lapset 15v ja 17v.
En haluaisi vanheta yksin, mies kyllä kelpaisi mutta jos ei miestä löydy, ei sekään ole maailmanloppu. Lapsia en kuitenkaan halua. En ole halunnut koskaan ja mitä vanhempi olen, sitä varmempi olen päätöksestäni että lapset eivät ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö ryynimakkara nimensä mukaan oksennuksesta?
Ei mitään hajua. En edes tiedä mikä on ryynimakkara.
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän tänään 29v! :D onnea meille!
Onnea!❤️ 29 on/oli ihan kiva ikä.
Varmaan on vaikea käsittää elämää ilman lapsia, jos niitä haluaa. Vaan kun ei edes halua, niin ei ongelmaa. En ole koskaan osannut nähdä itseäni äitinä, joten en myöskään rakenna tai kuvittele elämääni sen roolin varaan.
- 31v, joka heräsi 30-vuotissyntymäpäivänsä vastaisena yönä yhtäkkiä tuskalliseen oloon siitä, ettei kai sitten ole enää "nuori nainen", jos vaikka löytyisi nyt kotoa kuolleena ja siitä lehdessä kirjoiteltaisiin. Sitten se olo meni ohi. En juhlinut syntymäpäivääni sen enempää (ollenkaan) kuin muitakaan. Sama se, täyttääkö 29, 30 vai 31. Aika kuluu hirveän nopeasti.