Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla ongelmia Zalandon laskulle tilaamisessa?

Vierailija
04.12.2018 |

Olen tullut siihen tulokseen, että Zalando sallii vain tietyn määrän palautuksia, kunnes laskutus mahdollisuus häviää asiakkaalta. Tämä johtopäätös siitä syystä, että en ole koskaan jättänyt laskua maksamatta / saanut huomautusta, palauttanyt mitään myöhässä tai joutunut selvittämään palautuksia jälkeenpäin. Luottotietoni ovat moitteettomat.

Eli ilmeisesti syy on palautusten määrässä / arvossa? Olen ollut vuosia Zalandon asiakas ja ostanut mittavan määrän tuotteita heidän kauttaan (lähinnä monipuolisen valikoiman ja kilpailukykyisten hintojen takia). Yhtäkkiä, out of the blue, häviää laskuvaihtoehto maksutavoista?! (Olin tätä ennen palauttanut suht hintavan käsilaukun.)

Ovatko muut törmänneet samaan? Tämä aiheuttaa minun osaltani sen, että en voi enkä halua enää käyttää ko. verkkokauppaa. Kiinnittää nyt satoja euroja useiksi viikoiksi ja kytätä palautuvatko rahat, ei ei ei, aivan liian stressaavaa!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko voinut muuttaa välissä? Mulla ei kyllä ole koskaan onnistunut tilata laskulla, en ymmärrä minkä takia. Kaikki olen aina maksanut ajallaan eikä minullakaan ole luottotiedoissa mitään moitteita. Edes jotain 20€ ostosta en ole voinut tilata laskulla.

Nyt ongelma (kai?) on se, että olemme muuttaneet ja osoite on eri kuin laskutusosoite. Laskutusosoitteeksi kirjaisin siis uuden osoitteen, mutta tuota asumisosoitetta en saa edes korjattua. Jos ne on eri, niin laskutus ei onnistu. Ihan sysipaska juttu, en halua tilata mitään zalandolta, koska ottaisin ne laskulla. Voisin ostaa sieltä vaikka mitä mut ei huvita maksaa etukäteen sellaista, josta en tiedä onko hyvä.

Vierailija
2/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli myös jonkun kuukauden niin etten saanut laskulla ostettua. Nykyään taas onnistuu. Epäilin samaa syytä omalla kohdallani, silloin oli tullut useampi hutiostos, jotka olin joutunut palauttamaan, siksi varmaan laittoivat laskuostot hetkeksi jäähylle. Tiedustelin tuolloin asiakaspalvelusta syytä, ja sain ympäripyöreän vastauksen, eivät kuitenkaan siis myönnä asiakkaalle tuota palautusten määrää syyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään ongelmia laskulle tilatessa. Tosin en kamalan usein ole mitään palauttanut, enkä tilaa sieltä "jatkuvasti", vaikkakin aika usein.

Tällaista lukee Zalandon UKK:ssa maksutavoista: "Huomioithan, että voidaksemme tarjota mahdollisimman monipuolisen maksutapavalikoiman, tarkastamme asiakkaan tiedot jokaisen tilauksen yhteydessä. Tarjolla olevaan maksutapavalikoimaan vaikuttavat useat seikat, kuten luottokelpoisuus, aiempi maksukäyttäytyminen, omat luottokortin käyttörajoitukset sekä ostoskorin kokonaissumma. Kaikki maksutavat eivät näin ollen valitettavasti ole aina asiakkaan saatavilla.  Asiakaspalvelullamme ei valitettavasti ole mahdollisuuksia vaikuttaa maksutapojen saatavuuteen."

Vierailija
4/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolla on maksimiraja, mitä saa ostaa laskulle. Jos on edellisiä ostoksia vielä maksamatta, voi raja ylittyä, vaikka uusi tilaus olisikin pienehkö.

Maksaa edelliset pois (palautus kirjautuu), niin taas onnistuu laskulle tilaaminen.

Vierailija
5/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans joskus sama ongelma. Ehkä yli vuosi jo aikaa siitä. Kyselin heiltä niin eivät osanneet vastata mitään ja aika pian se mahdollisuus sitten palautuikin siihen. Aika paljon ostan ja tilaan sieltä. Myös tosi paljon palautan. 

Vierailija
6/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Zalandolta verhon n. 50 euroa. Postissa tuli lasten t-paita ja lasku verhosta. Palautin t-paidan ja selityksen. Verhoa en koskaan saanut. Jouduin lopulta maksamaan 50 euroa ettei tule merkintää luottotietoihin. Kyllä laskutus toimii. Vastinetta sille tuskin saa

Vierailija
7/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin juuri melkien 600 euron arvosta epäsopivia mutta silti pystyin tekemään uuden 500 euron arvoisen tilauksen. Olen joskus maksanut laskun vasta huomautuksen jälkeen ja palauttanut hintaviakin ostoksia.

Ikinä ei ole mitään ongelmia ollut minkään suhteen; tavarat tulleet ajallaan, olleet sitä mitä pitää, palautus onnistunut ja laskut oikein.

Vierailija
8/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu ja en kyllä edes osannut ajatella että voisi palautusten määrästä johtua. Totta h*mmetissä niitä palautuksiakin tulee, kun joutuu ostamaan sian säkissä ja matsku ei sitten vastaa yhtään kuvausta, väri on erilainen, istuvuus huono.. u name it. Onhan tuo nyt ihan älytöntä asiakaspalvelua jos nettikauppa rankaisee kanta-asiakkaitaan siitä että käyttävät palautusoikeuttaan. Yht'äkkiä tosiaan laskulle maksu hävisi ja tilalle tuli ennakkomaksu ja itse en periaatteesta tilaa mitään niin, että joutuisin maksamaan tuotteesta ennen kuin se minulla on.

Vierailija
9/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama homma ilmaantui mullekin. Onko tuosta ennakkomaksusta muuten päässyt kukaan eroon ja kuinka kauan siihen on mennyt? Itse en tilaa tuolta mitään niin kauan kun en saa laskulle vaan ostan sitten muualta.

Vierailija
10/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandolla on maksimiraja, mitä saa ostaa laskulle. Jos on edellisiä ostoksia vielä maksamatta, voi raja ylittyä, vaikka uusi tilaus olisikin pienehkö.

Maksaa edelliset pois (palautus kirjautuu), niin taas onnistuu laskulle tilaaminen.

Ei ole ainoatakaan laskua auki, mutta maksutapana ennakkomaksu.

Vierailija
11/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautin juuri melkien 600 euron arvosta epäsopivia mutta silti pystyin tekemään uuden 500 euron arvoisen tilauksen. Olen joskus maksanut laskun vasta huomautuksen jälkeen ja palauttanut hintaviakin ostoksia.

Ikinä ei ole mitään ongelmia ollut minkään suhteen; tavarat tulleet ajallaan, olleet sitä mitä pitää, palautus onnistunut ja laskut oikein.

Ei kannata sinunkaan yllättyä, kun teet seuraavan tilauksen ja ainoaksi maksutavaksi on puolestasi valittu ennakkomaksu laskulla. Noin se nimittäin oli minullakin, ei missään mitään ongelmaa aiemmin, mutta laskulle osto ei vain onnistunutkaan kun olisin tehnyt uuden tilauksen.

Vierailija
12/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sinunkaan yllättyä, kun teet seuraavan tilauksen ja ainoaksi maksutavaksi on puolestasi valittu ennakkomaksu laskulla. Noin se nimittäin oli minullakin, ei missään mitään ongelmaa aiemmin, mutta laskulle osto ei vain onnistunutkaan kun olisin tehnyt uuden tilauksen.

No, ei sekään mikään ongelma ole. Luottokortilla onnistuu varmasti ja turvallisempaa kuin ennakkomaksu.

Vierailija
13/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli muutama päivä sitten 3-sivuinen keskustelu aiheesta, ja aikalailla siihen tulokseen tultiin, että palautuksista se johtuu.

Vierailija
14/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin Zalandolta verhon n. 50 euroa. Postissa tuli lasten t-paita ja lasku verhosta. Palautin t-paidan ja selityksen. Verhoa en koskaan saanut. Jouduin lopulta maksamaan 50 euroa ettei tule merkintää luottotietoihin. Kyllä laskutus toimii. Vastinetta sille tuskin saa

Mäkin olen joskus saanut väärän tuotteen. Olen ottanut yhteyttä Zalandon asiakaspalveluun, ovat mitätöineet heti tuon alkuperäisen tilaukseni ja laskun. Lisäksi olen saanut hyvityksenä 25% alennuskupongin. Ehkä sinunkin olisi kannattanut olla yhteydessä asiakaspalveluun.

Vierailija
15/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ihan sama homma: laskulla maksamisen mahdollisuus on ollut kohdallani evätty jo pidemmän aikaa, vaikka ennen toimikin moitteettomasti. Tätä ketjua lukiessa minulle valkeni, että taitaa tosiaan olla noista palautuksista kysymys. No, toimin tämän tiedon valossa samoin kuin moni muu täällä ja teen ostokseni jatkossa muissa (verkko)kaupoissa. Haluan kokeilla ja harkita ostosta ennen kuin laitan rahaa kiinni (etukäteen maksaessa stressaan ja murehdin, milloin saan omani pois, jos en pidäkään vaatetta).

Vierailija
16/40 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan palauttanut mitään ja aina ollut mahdollisuus tilata laskulle.

Vierailija
17/40 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina laskulla.

Vierailija
18/40 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan paljon Zalandolta, palautan jonkin verran. Laskut onnistuu aina.

Vierailija
19/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampien palautusten jälkeen laskulle tilaamisen mahdollisuus katoaa...

Vierailija
20/40 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa laskulle tilaamisen kanssa. Joka kerta palautan jotain. Ja välillä olen maksanut laskun vähän myöhässäkin. Silti saan laskulle.