Uskaltaisiko värjätä hiukset punaiseksi?
Ei mikään räväkkä punainen, vaan sellainen hieman punaiseen menevä. Pukeutumiseni on usein aika väritöntä, paljon mustaa, ja hiukseni myös vähän tyyliä Meredith Grey, eli tylsät ja värittömät. Olen talvella erittäin kalpea. Onko ihan kakka idea värjäillä hiukset vai antaako olla?
Kommentit (11)
Kokeile ensin jollain sävyttävällä hoitoaineella?
On ollut jo kauan sellainen kuparinpunainen väri. Ei mikään voimakas, vaan juuri hyvä. Kampaajalla laitaan aina ja tykkään yhä vieläkin, vaikka väri on ollut jo kymmenisen vuotta. Jopa anopin kehuu värin sopivan minulle ja anoppi ei kehu koskaan, jos ei oikeasti pidä. :)
Aloin harmaantumaan jo 25 vuotiaana, mutta en todellakaan ole mikään harmaavarpunen ja inhosin harmaita jouhia yli kaiken. Tämä väri on minulle sopiva, sillä minulla on punapäiden vaalea iho ja lähisuvussani on paljon aitoja punapäitä.
Värin voi vaihtaa, jos siitä ei tykkää.
Pelottaa vähän tuo että jos ei miellytä, ja haluaisinkin ihan oman luonnollisen värini takaisin. Olen joskus kauan sitten värjäillyt punaiseksi, väri ei ollut edes kesto, mutta jotenkin se punaisuus vaan imeytyi hiuksiin eikä sitten kunnolla haalistunut pois. Hiukseni ovat pitkät, joten pois kasvattaminen veisi kauan. Mikään muu väri ei oikein nappaisi, että tulisi kyseeseen sillä peittää se punainen.
Ap
Kyllä ne on ihan muodissakin nyt ja punainen sopii hyvin talvella, kun on muuten kalpea. Mutta sen pitäisi olla oikea punainen ihon sävyyn.
Omaa hiusten väriä voi olla vaikea saada takaisin, voi joutua vaalentamaan ja sitten värjäämään päälle.
Tuota sävyttävällä hoitoaineella testaamista, vaikka Biozellilta, suosittelen itsekin. Minulle punainen ei sovi lainkaan (kasvojeni iho on punapohjainen, joten muutun punaiseksi possuksi), mutta olen pari kertaa erehtynyt värjäämään punertavalla. On käynyt mielessä ajaa koko tukka pois, sillä punainen on myös todella haasteellista värjätä piiloon.
Pitäisin rohkeasti oman värin, koska se sopii kaikille parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin rohkeasti oman värin, koska se sopii kaikille parhaiten.
Ei muuten sovi kaikille ja rohkeudesta nyt ei siinä kannata puhua. Tiedän hyvin monta naista, joilla oma hiusten sävy on kauhea ja joka ei sovi yhtään heidän luonteeseen. Harmaat myös vanhentavat todella paljon ja jos joku 30-40 vuotias haluaa olla 60-80 vuotiaan näköinen hiustensa takia, niin outo on.
Vierailija kirjoitti:
Tuota sävyttävällä hoitoaineella testaamista, vaikka Biozellilta, suosittelen itsekin. Minulle punainen ei sovi lainkaan (kasvojeni iho on punapohjainen, joten muutun punaiseksi possuksi), mutta olen pari kertaa erehtynyt värjäämään punertavalla. On käynyt mielessä ajaa koko tukka pois, sillä punainen on myös todella haasteellista värjätä piiloon.
Voi ei, mullakin on vähän punapohjainen iho varmaankin. Tuleeko noilla sävyttävillä hoitoaineilla ihan epätasainen lopputulos, ja kauanko tuo sävy sitten kestää?
Ap
No itse kuulostan aika samanlaiselta lähtökohtaisesti. Olin monta vuotta kirkkaan punaisilla hiuksilla ja mielestäni sopi kivasti. Punervasta en osaa sanoa miten se sopisi, kun naama vähän punaiseen vivahtava niin voisi korostaa naaman punaisuutta.
Laita hiuksiin hennaväriä. Tekee hyvää hiuksille ja oma sävy kuultaa hennakerroksen läpi, joten sävy pysyy lähellä omaa.
Hiukset on minusta hyvä kohde kokeilla kaikkea koska ne kasvaa takaisin jos leikkaa lyhyemmäksi tai värjätä voi huonon värin pois yms. Itsellä on ollut kaikenvärisiä, punanen oli tosi kiva, kesällä ärsytti se kun haalistui niin nopeasti :)