Kuka ihme käyttää ripsientaivuttajaa?
Kuka ihme käyttää ripsientaivuttajaa? Ripsientaivuttajaa ei ole käytetty koskaan, ei edes 70-luvulla, joten käyttääkö joku vielä?? Ripset on mitä on.
Kommentit (16)
Käytän! Mulla on pitkät ripset ja taivuttamalla ne näyttää vielä paljon pitemmiltä. Jopa ammattikosmetologi kysyi kerran, onko mulla tekoripset. Ei ole, kun on taivutetut ja tavallista maskaraa.
Minä käytän lähes päivittäin. Johtuneeko siitä että olen syntynyt 70-luvulla 🤔
Todellakin käytän ja kaikki kaverini käyttävät :)
Hei, täällä yksi ihme! Jee, olen ihme!
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän lähes päivittäin. Johtuneeko siitä että olen syntynyt 70-luvulla 🤔
Minäkin käytän ja olen syntynyt 90- luvulla.
Silloin tällöin käytän. Toisessa silmässä ripset kasvaa jotenkin oudon kieroon, saan ne tuolla taivuttajalla väännettyä "normaalin näköisiksi" silloin kun jaksan vaivautua.
Emmä usko että niitä mikään ihme käyttää, ihan varmaan tavis naiset. Niinku mä.
Tai voi kai miehetkin niillä ripsuusiansa käännellä.
Minä -76 ja tytär -03. Tyttärestä sain kipinän ja nyt käytän päivittäin.
Käytän päivittäin. Ja syntynyt jo 60-luvulla, huu! Ja mullakin toisen silmän ripset ihan suorat, toisessa vähän taipuu.
Vaikka itse muuten meikkaan, tässä yksi asia mitä en ole tajunnut :D Kyllä mä jonkun pienen eron nään taivutetuissa ripsissä, mutta ei se mun mielestä ilmettä kaunista merkittävästi tai ole muutenkaan tarpeellista.
Minulla on luonnostaan sellaiset ripset ettei tarvitse taivuttaa, mutta esimerkiksi kaverini silmäripset on pitkät ja käytännössä suorat sekä vastaavat silmälaseihin ilman taivutusta.
Minä käytän, terkkuja kaukaiselta 70-luvulta.
Voivoi. 70-luvulla ne oli ahkerassa käytössä.