Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nukkumaan" suoraan töistä?

Vierailija
03.12.2018 |

Oon tosi väsynyt, 7,5h työharjoittelua päivässä ja matkat päälle, ihan normaalia siis, mutta yhdistettynä pimeään ja kylmään tää vie kaiken energian.

Tänään menin suoraan töistä suihkuun käveltyäni 40min pakkasessa (jäähdyin vaikka oli toppahousutkin). Sitten söin ja muistin etten ole maksanut vuokraa joten oli pakko raahautua vielä koneelle. Sitten söin lisää ja pesin hampaat ja nyt makoilen pimeässä selaten puhelinta.

Onko normaalia, että tähän pimeään ja kylmään vuodenaikaan ei jaksa muuta kuin käydä töissä, syödä, käydä suihkussa ja mennä nukkumaan? Nään kavereita aika vähän, mutta talvella liikennekkin on niin vaarallinen ja aattelisin kuitenkin vaan että pitää mennä kotiin että ehtii nukkua tarpeeksi. Viikonloppuisin jaksan pestä pyykit ja laittaa ruokaa ja nähdä kavereita. Olen 22v. Kesällä olen ihan eri ihminen. Joskus jopa olen tehnyt niin, että olen pukenut kouluun ulkovaatteet yöpuvun päälle ja pitänyt niitä koko päivän, mutta harjoittelussa en kehtaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa ihan mun normiarjelta kesät talvet.

Vierailija
2/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään ihmeellistä. Kun lähdet töihin on pimeää, kun tulet töistä, on pimeää. Ilmastonmuutos tekee sen, että kelit ovat leutoja mutta koko ajan on harmaata ja pilvistä. Oletko kokeillut kirkasvalolamppua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe tuossa mitään ihmeellistä. Kun lähdet töihin on pimeää, kun tulet töistä, on pimeää. Ilmastonmuutos tekee sen, että kelit ovat leutoja mutta koko ajan on harmaata ja pilvistä. Oletko kokeillut kirkasvalolamppua?

En oo, mutta ehkä ostan semmosen nyt itselleni joululahjaksi, jos se vaikka auttaisi.

Vierailija
4/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä sen kummempaa ole.

Vierailija
5/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä pimeys väsyttää monia ihan eri tavalla kuin valoisammat vuodenajat. Tuntuu ettei mikään määrä unta ole riittävästi.

Vierailija
6/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pimeys väsyttää. En ole koskaan, aikuisiällä, pitänyt talvesta. Uuvuttava vuodenaika.

Vierailija
7/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä makaaminen lämpimässä peiton alla on parasta <3

Vierailija
8/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Eipä sitä illalla jaksa enää muuta kuin maata sängyssä ja surffata netissä. Kuudelta illalla on jo niin pimeää että tuntuu kuin olisi yö, mitä pahentaa se että kaupunki selvästi säästää katuvaloista. Vapaapäivinäkin huomaan pysytteleväni usein sisällä koska harmaa ja valoton keli ei innosta ulkoilemaan. Joskus tunnen hirveää epätoivoa pimeyden takia, tuntuu että tämä on enemmän kuin ihminen voi kestää. 

Vierailija
9/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko syödä riittävästi aamulla ja työpaikalla? Jos et syö kunnolla päivän aikana ja sitten syöt tuhdimmin kotona, niin sen jälkeen on 100% varmaa, että väsyttää.

Vierailija
10/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo arki mitä ap osuvasti kuvaili on ihan hirveää. Ainoa millä sitä kestän on kannabis. Heti töiden jälkeen niin jotenkin kestää hermot. Sitten tietenkin on niitä aikoja ettei ole niin töiden jälkeen nukkuminen on ainoa mitä todella haluaa. Seksi olisi jees mutta ilman savuja sekin on haalea versio hyvästä. Tyhjää parempi tietenkin sitä kuitenkin tietää mitä se voisi olla.

Vierailija
11/11 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mielestä normaalia. Tai ehkä jos olet melko epäaktiivinen persoona muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän