Mies pilasi joulun lupaamalla viedä lapset joulupäivänä mäkkäriin
Olin suunnitellut kaikki laatikot, salaatit, leivonnaiset ja herkut ja muun mitä asiaan kuuluu mutta nyt lapset odottavat vain tuota. Tuntuu että minua ja vaivannäköäni ei yhtään arvosteta. Itkettää.
Kommentit (17)
Miten se pilaa joulun, jos aattona on jo syöty jouluruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Laiska. 1/5
Ei ole mikään provo! Lapset hieman harmistuivat kun kerroin että nyt tulee ilmastoystävällinen vegejoulu ja kinkku on seitania. Mies esitti tuota niille että loppuisi valitus.
Vie ne ennen aattoa kolmena päivänä mäkkiin niin jo arvostavat kotiruokaa aattona.
tuskin joulupäivänä kauheasti mikään paikka on auki. Voi toki olla etä joku mutta epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska. 1/5
Ei ole mikään provo! Lapset hieman harmistuivat kun kerroin että nyt tulee ilmastoystävällinen vegejoulu ja kinkku on seitania. Mies esitti tuota niille että loppuisi valitus.
Joojooojoooojooooo.
Laatikot on pula-ajan ruokaa, Hyi Hitto. Ei niitä kuulu tarjota jouluna!!!
Kiva, että näet epäitsekkäästi vaivaa joulun eteen koska haluat...eikun kiitosten takiahan sinä
Vierailija kirjoitti:
tuskin joulupäivänä kauheasti mikään paikka on auki. Voi toki olla etä joku mutta epäilen.
Kyllä nykypäivänä on
Mua taas rasittaa suunnattomasti laittaa joka päivä niitä jouluruokia, ostetaan iso määrä ruokia ja syödään niitä 3-4 päivää. Mun joulu menee siihen, että olen keittiössä, vielä kun vieraitakin käy. Mieluummin joisin viiniä ja lukisin kirjaa,,inhottaa että aina pitää suorittaa. Perhe taas odottaa,,että saavat jouluruokansa. Itse voisin syödä vaikka jotakin muuta.Oma mieheni ei juuri keittiössä osaa tehdä muuta kuin höyryää sen kinkkunsa kanssa. Kinkkua en edes itse syö mutta kaikki muut ruuat teen. Voisin ostaa vaikka kaupan laatikoita mutta mies on tottunut, että teen kaikki itse ja toivoo niin. Nyt se toivoo vielä karjalanpaisti, mietin miksi vielä lisää lihaa kun on se kinkku ja kalkkuna ja lohet. Vielä kun olen jouluna syntynyt, saan aina passata muita. Oli pakko avautua, sori.
Aina kun aloittajaa lopuksi itkettää epäilen provoa. Harvoin olen väärin veikannut.
huomaa, että joulu on taas tulossa kun vauvalle ilmestyy näitä jokavuotisia hampurilaisprovoja.
Joulu onkin Äidin juhlaa ja hän käskee, sekä komentaa, etenkin joulun alla.
Vierailija kirjoitti:
Laatikot on pula-ajan ruokaa, Hyi Hitto. Ei niitä kuulu tarjota jouluna!!!
Laatikot on parasta jouluruokaa! :-)
Vierailija kirjoitti:
Miten se pilaa joulun, jos aattona on jo syöty jouluruokaa?
Ja todennäköisesti syödään vielä tapaninakin. Kyllä meille ainakin alkaa viimeistään tapanina maistua mäkki tai pitsa.
Laiska. 1/5