Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä baareissa teitä isketään?

Vierailija
03.12.2018 |

Käyttekö yökerhoissa vai jossain istumabaareissa? Miten tullaan iskemään?

Terv. Ei ole ikinä isketty/yritetty ja yökerhoissa olen ollut

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään koskaan

Vierailija
2/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista varmin paikka, jossa tulee isketyksi on laskettelukeskusten after-ski paikat. Menkää sinne, jos teitä eimole koskaan yritetty iskeä ja haluatte tietää miltä se tuntuu.

Vierailija
4/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homobaareissa.

Vierailija
5/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkapaikoilla, kuten Lepakkomiehessä.

Itse en baareissa edes yritä lähteä ketään naista iskemään, ellei neiti selkeästi osoita etukäteen kiinnostusta. Mikä on varsin harvinaista

Tinder toimii paljon paremmin, mutta tosiaan keikkapaikoilla ihan kivasti melkein aina vähintään joku tulee tutustumista koettamaan.

Olen mies, 49 vuotta.

Vierailija
6/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivojen yökerhot on paikkoja, joissa aina tullaan iskemään. Myös etelän lomakohteissa paikalliset miehet ovat kovia yrittämään. Suomalaisilla miehillä on niin huono itsetunto, että eivät uskalla lähestyä hyvän näköistä naista kun kauheassa humalassa.

Vierailija
7/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla ja After skiissä

Vierailija
8/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseissa kun mies tulee hakemaan ja ei päästä pois kun ihastuu ja tanssittaa koko illan :) Ja kyllä, näin minä sain ihanan miehen, tanssisylin joka on minulle todella RAKAS. 

Vierailija
9/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerho terminä kauhistuttaa kun seuraa haen. Ainakin Helsingissä näihin varsinaisiin yökerhoihin mennään vain näyttäytymään. Sinne tälläydytään viimeisin päälle, mutta niin miehet kuin naisetkin katselevat toisiaan nenän vartta pitkin. Drinkit maksavat 14 euroa ja tanssilattialla sillä tavalla vienosti vain vähän nytkytään jonkun David Guettan tahdissa.

Sitten on Rymy-Eetu tai vaikka Hotelli Vantaa. Siellä pelin henki on selvä. Sinne ei mennä esittämään mitään, vaan hakemaan seuraa. Tanssitaan pöydillä ja vedetään estottomasti humppaa tanssilattialla. Juodaan kaljaa ja fisushotteja, eikä kursailla. Ei tarvitse hirveästi arvailla milloin joku on seuraa vailla, kun se tulee pöydän ääreen ja kysyy "onks täs tilaa?"

Se on sitä aitoa meininkiä :)

Vierailija
10/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneli tai talvella Rymy-Eetu