Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vtussa tuota Budbee -kuljetusfirman toimitusaikaa muutetaan?

Vierailija
03.12.2018 |

Tekstiviestilinkistä pääsee vaan määrittelemään, että koputtaako voi soittaako vai pieraiseeko tms kuski saapumise merkiksi.

Rastin vahingossa tämän prkl Budbeen Bangerheadin verkkokaupasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko paketti, koska linkki ei toiminut.

Vierailija
2/8 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista, tämäkin ongelmana nettipalstoilla huonona kokemuksena? Kuljetusfirmoja aina parjataan. Totta kai he tekee siellä myös suunnitelmia reiteistä. Ei toimitusaikoja voi muuttaa ilman jotain ylempää kontaktia enää samana päivänä linkistä toimitusajan lähestyessä. Itse sain juuri Budbeen toimituksen viime viikolla sekä äsken pakettini asiakaspalautuksen kotiovelta haettuna ja aloin etsiä kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin trustpilotista on helppo havaita, että kyseinen firma floodaa jokaisen huonon arvostelun piiloon uusilla tunnuksilla, joiden kirjoittajilla on 99% sama kirjoitusasu kommenteissa.

Vierailija
4/8 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut budbee ja on todella halpa. Ainoa ongelma on, ettei appi anna kovin hyvää arviota, milloin paketti on tulossa.

Vierailija
5/8 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina päässyt valitsemaan toimitusajankohdan Budbeella. Oisko vika nyt käyttäjässä?

Vierailija
6/8 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minuutilleen sovellus näyttää. Ehdottoman nopea, hyvä.

7/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Budbee palkkaa ihan varmasti enemmän työntekijöitä trustpilotin muka positiivisten arvostelujen tekoon kuin asiakaspalveluun. Chatti ja aplikaatiossa paketin päivämäärän määrittäminen ei toimi.

8/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kuinka vtussa tuota Budbee -kuljetusfirman toimitusaikaa muutetaan?”

Samaa kyselly.

Ei voi tietää.

Ei voi muuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan