Kuinka vtussa tuota Budbee -kuljetusfirman toimitusaikaa muutetaan?
Tekstiviestilinkistä pääsee vaan määrittelemään, että koputtaako voi soittaako vai pieraiseeko tms kuski saapumise merkiksi.
Rastin vahingossa tämän prkl Budbeen Bangerheadin verkkokaupasta.
Kommentit (8)
Ei voi olla todellista, tämäkin ongelmana nettipalstoilla huonona kokemuksena? Kuljetusfirmoja aina parjataan. Totta kai he tekee siellä myös suunnitelmia reiteistä. Ei toimitusaikoja voi muuttaa ilman jotain ylempää kontaktia enää samana päivänä linkistä toimitusajan lähestyessä. Itse sain juuri Budbeen toimituksen viime viikolla sekä äsken pakettini asiakaspalautuksen kotiovelta haettuna ja aloin etsiä kokemuksia.
ainakin trustpilotista on helppo havaita, että kyseinen firma floodaa jokaisen huonon arvostelun piiloon uusilla tunnuksilla, joiden kirjoittajilla on 99% sama kirjoitusasu kommenteissa.
Hyvin on toiminut budbee ja on todella halpa. Ainoa ongelma on, ettei appi anna kovin hyvää arviota, milloin paketti on tulossa.
Itse olen aina päässyt valitsemaan toimitusajankohdan Budbeella. Oisko vika nyt käyttäjässä?
Ihan minuutilleen sovellus näyttää. Ehdottoman nopea, hyvä.
Juu. Budbee palkkaa ihan varmasti enemmän työntekijöitä trustpilotin muka positiivisten arvostelujen tekoon kuin asiakaspalveluun. Chatti ja aplikaatiossa paketin päivämäärän määrittäminen ei toimi.
”Kuinka vtussa tuota Budbee -kuljetusfirman toimitusaikaa muutetaan?”
Samaa kyselly.
Ei voi tietää.
Ei voi muuttaa.
Tuliko paketti, koska linkki ei toiminut.