Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli pikkujouluista ja minä kilahdin

Vierailija
02.12.2018 |

Mies oli ollut kahden kaverinsa (tunnen kummatkin vuosien takaa, olen itsekin ollut tosi läheinen heidän kanssaan) syömässä&pubissa. Mieheni oli mennyt nukkumaan klo 2, muut jatkoivat vielä. Mies oli heti aamusta ajokunnossa eikä ole potenut tänään krapulaa, mutta...
Ihmettelin miksi hitossa tuo ruusuja kun ei ole niitä tuonut ainakaan vuoteen niin nyt sitten yhtäkkiä? Kysyin, että koitatko tässä hyvitellä jotain eilistä mokaa, mutta vastasi, että halusi tuoda mullekin tuliaisia kun lapsille toi lelut. Oli siis monen sadan km päässä tapaamassa kavereita. Sitten laittoi lakanansa pesuun (ne olivat reissussa mukana) vaikka ikinä ei pese lakanoita niin miksi nyt yhtäkkiä. Sanoin, että sori mutta epäilen että oot mua pettänyt ja hän totesi, ettei ole vaan halusi pestä lakanat kun ne haisi röökiltä. Kaveri, jonka luona oli yötä polttaa sisällä joskus. Sanoin, että ei voi olla sattumaa sekä ruusut&lakanat ja että musta edelleen tuntuu siltä, että on pettänyt. Mies sanoi olevansa loukkaantunut, että epäilen edes. Sanoin, että mulla onkin syytä epäillä, sillä tossa 5 vuotta sekä 9 vuotta sitten sain miehen kiinni toisille naisille viestittelystä, ei tosin mitään suoranaisesti seksuaalissävytteistä, mutta koin sen luottamuksen pettämisenä. Niistä kahdesta tapauksesta lähtien olen ollut aina hieman epävarma.
Mutta sitten aloin selata omia vanhoja messenger-viestejä joltain samoilta ajoilta, vanhimpia löysin 10 vuotta vanhoja ja tuoreimpia oli 6 vuoden takaa. Ja järkytyin. Minähän se olen oikein urakalla viestitellyt miehille aikoinaan... Löysin siis varmaan 20 eri viestiketjua eri miesten kanssa. Ja tämän nykyisen kanssa olen ollut kyllä jokaisen ketjun ajankohtana.
Mikäköhän mua vaivaa? Hirvee luottamuspula vaivaa, mutta itse olen ihan täysin unohtanut viestitelleeni merkittävästi enemmän kuin mies? Miten olen voinut unohtaa nämä miehille viestittelyt ja miksi olen koko ajan miestä syyllistämässä pettämisestä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu, kukaan mies ei kuskaa lakanoita mukana ja varmasti on pannut jotain pirkkoa reissussa, maistoitko kullia?

Vierailija
2/5 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko dikki sultsille?

Ota huolella pipoon ja makustele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitty juttu, kukaan mies ei kuskaa lakanoita mukana ja varmasti on pannut jotain pirkkoa reissussa, maistoitko kullia?

Ja miksi olisi keksitty? Ja en maistanut, eipä ollut ensimmäisenä se asia mielessä. Ap

Vierailija
4/5 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli täysin feikki juttu. Hyvää yötä

Vierailija
5/5 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme