Mistä voisi ostaa kastikkeenruskistajaa?
Googlettamalla löytyi Kaksi kauppaa jotka myyvät yksityisille - Porvoosta ja Kempeleeltä - kummatkaan eivät harrasta postimyyntiä. Tietäisikö joku liikettä joka näitä postittelisi? Asun Lahden liepeillä.
Kommentit (38)
Mä olen etsinyt jo kauan maidon valkaisijaa ja parsakaalin vihertäjää!
Ekamarket. com
Ainakin tuolta löytyi, ja lupaavat toimittaa kaikkialle Suomeen, toimitusaika 2-5 päivää.
En ainakaan nopeasti vilkaistuna huomannut että ois mikään tukkuliike joten luulisi että sieltä voi tilata.
Eli litran pullo Ekströmsin kastikkeenruskistajaa muistaakseni 8,18€
Vierailija kirjoitti:
Googlettamalla löytyi Kaksi kauppaa jotka myyvät yksityisille - Porvoosta ja Kempeleeltä - kummatkaan eivät harrasta postimyyntiä. Tietäisikö joku liikettä joka näitä postittelisi? Asun Lahden liepeillä.
Kempeleestä
"Lisää vesi, liemijauhe, kastiketiiviste, kastikkeenruskistaja, uunijuurekset, mausteet ja tuorejuusto. Sekoita. Nosta kiehumapisteeseen. Hauduta kastike maukkaaksi."
Tähän ammattilaisreseptiin menee 1,5 kg pakastejuureksia ja 2,4 kg sianlihaa. Kastikkeenruskistajaa menee 10 ml eli kaksi teelusikallista. Riittoisaa kastikkeenruskistajaa myydään litran pulloissa. Tosi houkuttavalta näköiskastikkeelta vaikuttaa resepti.
Jostain Kempeleestä nyt kaikki vain tilaamaan. Ehkä saadaan samalla pienet vispilät, joilla sipilöidään mikä tahansa epäonnistunut kastikkeenliru oikean näköiseksi. Ihan sama mitä ovat ainekset sopassa kuin sopassa, ihmisille riittää että lopputulos muistuttaa aitoa. Moni kakku päältä kaunis vaikka on silkkoa sisältä, siinä menestysresepti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerrohan, mikä kauppa Kempeleessä tuollaista myy, käyn tänään kauppareissulla etsimässä.
https://www.ekamarket.com/elintarvikkeet/ruuanlaitto-ja-leivonta/oljyt-…
.
.
Yhdellä Google-haulla...
.
Ei -ap-
Eihän tuo ole kauppa, vaan ruuan verkkokauppa. Jossa vieläpä lukee "Toimitamme kaikkialle Suomeen".
Vierailija kirjoitti:
Mä olen etsinyt jo kauan maidon valkaisijaa ja parsakaalin vihertäjää!
Etkö sä (ja moni muu) tiedä mitä on kastikkeenruskistaja?
Jos et, niin googlaa ihan vaan vaikka "kastikkeenruskistaja" tai "ekstöms kastikkeenruskistaja" niin tiedät.
Tämä aloitus on ilmeisesti tehty kieli poskessa ja huumorilla, mutta pakko sanoa ja suositella että tuo Pirkka ruskeakastike on kyllä mainio---- ja maksaa jotain 79senttiä pussi. Aina onnistuu ja hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Ja kerrohan, mikä kauppa Kempeleessä tuollaista myy, käyn tänään kauppareissulla etsimässä.
Jos sulla on tukkukortti, niin varmasti sieltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus on ilmeisesti tehty kieli poskessa ja huumorilla, mutta pakko sanoa ja suositella että tuo Pirkka ruskeakastike on kyllä mainio---- ja maksaa jotain 79senttiä pussi. Aina onnistuu ja hyvää on.
No ihan kuule vakavissaan voi joku kysyä mistä sitä voi kotiin ostaa, kun yleensä sitä myy vain tukut.
Tuossa kerroinkin et esim ekamarket. com myy ilmeisesti muillekin kun tukkuasiakkaille.
Esim Ekströms valmistaa kastikkeenruskistajaa ja googlaamalla löydät kuvan, minkä näköisestä purkista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on tukkukortti, niin varmasti sieltä löytyy.
Ei ole, lähinnä juuri ihan tavallista kauppaa tässä ihmettelin, eikä taida Kempeleessä olla tukkujakaan (vaan ne ovat naapurikaupungissa Oulussa). Kempeleestä kun ei löydy kuin S-ryhmän ja K-ryhmän kauppoja sekä Lidl. Tuo mainittu Ekamarket on pelkkä verkkokauppa, joka toimittaa koko Suomeen, siks ihmettelin, miksi AP ei sieltä muka tuotetaan saa.
Aina sitä oppii uutta! Kastikkeenruskistaja, enpä ole ennen kuullut, mutta todentotta, kyse on ihan oikeasta tuotteesta. Ilmeisesti tarkoitettu lähinnä suurtalouskeittiöihin, minkä vuoksi sitä ei juuri myydä vähittäiskaupoissa vaan tukuissa.
Kaikille uusavuttomille löytyy myös kylmähyllystä Valion herkullinen ruskeakastike valmiina....sen voi laittaa jo tehdyn kanssa samaan kattilaan.
Laita googleen hakusanaksi elintarvikevärit niin johan löytyy vaikka mistä
Vierailija kirjoitti:
Kaikille uusavuttomille löytyy myös kylmähyllystä Valion herkullinen ruskeakastike valmiina....sen voi laittaa jo tehdyn kanssa samaan kattilaan.
Ja tämä liittyy tähän aiheeseen..siis miten?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ei-postittavan liikkeen löysit Kempeleeltä? Tai no, en tiedä onko sillä oikeastaan mitään väliä.
Mutta sieltä suunnasta löytyi EKAMARKET.COM joka POSTITTAA KAIKKIALLE SUOMEEN ilmeisesti kaikkea mitä "tavallisistakin" ruokakaupoista löytyy, postikulut n. 5€, toimitusaika 1-4 päivää, muistaakseni.
Vaikka epäilin ettei kastikkeenruskistajaa löydy kun tukuista, niin väärässä olin, TUOLTA LÖYTYY litran pullo, hintaan 8,18€.
Mutta se onkin sit ainoa koko, muun kokoisia pulloja ei ole valikoimassa, mutta eipä tuo litran pullokaan ole kallis ja sehän riittää piiiiiiiiitkään.
Mut pääasia että löytyi?
Mä voin tulla ruskistaa vaikka sun seinätkin jos haluat. Mulla on ripuli.
Kastikkeenruskistajat on pidätetty.
t. Oulun poliisi
Kyseinen pirkka-ruskeakastike on todella hyvää, loraus kermaa ja avot! Lihapullat , muusi ja ruskeakstike!