Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krapulapaino - helposti 2 kiloa kevyempi

Vierailija
02.12.2018 |

Onko kukaan muu huomannut ilmiötä?

Jos olen ollut illalla ryyppäämässä ja selkeästi on aamulla krapula, painan helposti yli 2 kg vähemmän. Tämä ei siis ole mikään satunnaisotos, käyn vaalla päivittäin.

Jos olen juhlinut oikein kunnolla, riippumatta siitä miten olen syönyt, vaaka näyttää vähintään 1,5 kg vähemmän kuin edellisenä päivänä.

Muita? Valitettavasti paino kyllä palautuu, koska järkky jano. Mutta silti, outo ilmiö.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se neste taitaa poistua reippaasti. Mulla myös naama näyttää kivalta krapulan ja kuivuuden takia. Pöhötys tulee sitten, kun juo taas paljon tasapainon palauttamiseksi.

Vierailija
2/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja jos oksettaa kovasti niin paino tippuu enemmänkin. Toki tulee takaisin samantien kun pystyy taas syömään ja juomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään outo ilmiö. On tunnettu tosiasia että alkoholi poistaa nestettä. Olet krapulassa pahassa kuivumistilassa, ja se on myös yksi osatekijä kurjaan oloon. Siksi painat vähemmän.

Vierailija
4/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivumista minäkin veikkaan.

Vierailija
5/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivumista minäkin veikkaan.

Ei tarvitse veikata mitään, kun niin se oikeasti on. Alkoholi kuivattaa paljon.

Vierailija
6/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta vein juuri äskettäin vaa'an varastoon, kun se on niin harhaanjohtava laihdutuksen mittari. Salitreenin jälkeen saattaa olla kilon painavampi, ja vaikkapa juuri ryyppyillan jälkeen kilon kevyempi. Olen ottanut mittanauhan sen sijaan käyttöön.

Vierailija
7/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot, mutta vein juuri äskettäin vaa'an varastoon, kun se on niin harhaanjohtava laihdutuksen mittari. Salitreenin jälkeen saattaa olla kilon painavampi, ja vaikkapa juuri ryyppyillan jälkeen kilon kevyempi. Olen ottanut mittanauhan sen sijaan käyttöön.

Jep, kunnon lihasta kehittävä treeni aiheuttaa mikrovaurioita lihaksiin, ja mikrovaurioituneiden lihassolujen ympärille kerääntyy nestettä kunnes ne ovat parantuneet. Tästä syystä lihastreeni tai yhtäkkinen radikaali liikunnan lisääminen voi nostaa painoa.

Vierailija
8/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat pitkällä tähtäimellä tavoitteen, että pudotat esim 10kg, niin se vaaka on äärimmäisen tarpeellinen. Voi tehdä salitreeniä samalla ihan huoletta, mutta kyllä kuukausittain pitäisi olla kiloja lähtenyt ja sen voi todeta vain vaa'alla.

Vierailija
9/9 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi poistaa nestettä. Kyllä sen pitäis olla tiedossa.Siitä krapulakin johtuu ainakin osittain.