Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko silmänympärysvoiteet humpuukia?

Vierailija
02.12.2018 |

Mielipiteitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mustat silmänaluset pysyvät kurissa. Nukkuminen tietty olisi parempaa, mutta kun jonkun piti herätä vauvoja hoitamaankin.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole humpuukia, tai tietysti riippuu mihin tuotteesen luottaa. Käytän silm.ymp.voidetta myös juonteisiin suun ympärillä. Kyllä auttaa.

Vierailija
4/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen enempää humpuukia kuin muutkaan kosteusvoiteet. Jos tuotteen väitetään silottavan ryppyjä, sitten joo, se on suurella todennäköisyydellä humpuukia. Mutta kosteuttaminen auttaa ehkäisemään ryppyjä, ja tavalliset kosteusvoiteet eivät yleensä sovi silmänympärysiholle (turvottaa, jne).

Vierailija
5/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Kyllähän ne kosteuttaa ja pehmentää ihon pintaa, mikä vähentää ryppyjen näkymistä ja iho ei ole hilseilevän kuiva. Mutta ei ne ihmeitä tee.

Itse käytän samaa voidetta koko naamaan, en erillistä sy-voidetta.

Vierailija
6/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän heleyttävää silmänympärysvoidetta, joka samaan aikaa laskee turvotusta (aamupöhöä) ja tuo kuulautta kun hohtelee kevyen meikin tapaan. On kyllä ero niihin päiviin verrattuna kun en käytä. Ryppyjen ehkäisy ei ole mielessäni enkä usko että se niin syvälle vaikuttaa, mutta auttaa huolitellummassa ilmeessä. Tämä on joku Lumenen voide ja mukavan kevyt taputella.

Vierailija
7/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole turhia.

Todistan asian.

Minä olen 43v. ja olen käyttänyt silmänympärysvoidetta noin 25-vuotiaasta saakka. Minulla on vain pienen pieniä pintajuonteita silmien kulmissa.

Siskoni täyttää pian 40v ja hän ei ole käyttänyt silmänympärysvoidetta kuin vasta viime vuodet, ja silmissään on kunnon harakanvarpaat.

Oma suosikkini on Kiehlsin avokadosilmänympärysvoide etenkin näin talvisin. Sipaisen sitä myös huulten ympärille yöksi niin ehkäisee ryppyjä myös niissä kohtaa. Hinta-laatusuhde kohdallaan.

Vierailija
8/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että suurin osa on... 

Käsikakka-nauhan faktat lyhyesti:

Käsikakka-nauha on ruskea roosanauhan näköinen mutta siinä on nappi keskellä. Napin saa itse valita, ja nauha on helppo tehdä.

Nauhasta tunnistaa toisen av-mamman, ja se on tullut todella suosituksi palstamammojen keskuudessa, ketjut ovat pysyneet pinnalla jo viikkoja. Joten voit bongata mamman nauhoineen missä vaan!

Nauhan nimi ei liity mitenkään kakkaamiseen, vaan se tulee eräästä av:n legendaarisesta ketjusta, jossa jotkut ovat niin ujoja että kakkaavat kädelleen ja laittavat nätisti pönttöön jottei kuulu molskahdusta, sitä on siis käsikakkaaminen. Mutta nauha ei liity siihen, vaan sen nimi voisi yhtähyvin olla vaikka äitimammasnauha. Tästä nimestä on tullut paljon kritiikkiä mutta se ei siis liity mitenkään käsikakkaamiseen, joten unohda kaikki yhteydet siihen. Itseasiassa voit kutsua sitä vaikka av-nauhaksi av-rusetiksi tms halutessasi! Ja muista että kukaan ei-avlainen ei tunnista sinua nauhasta, joten jos joku sinut tunnistaa, hän on myös av-mamma!

Nyt kaikki lukemaan ketjua Mä olin eilen shoppailemassa ja KÄSIKAKKA-NAUHA, sieltä saa lisätietoa ja jälkimmäisestä löytyy myös kuvia. Näitä ketjuja on uppailtu ahkerasti, yleensä ainakin kerran päivässä, joten pitäisivät löytyä lähisivuilta. Ja Haku toimii näiden kohdalla myös, on testattu.

Kannattaa myös tarkistaa josko huuto.netistä löytyy vielä myytäviä nauhoja jos et osaa/jaksa tehdä itsellesi omaa. Nimim Miiu on myynyt niitä 1,20e/kpl nimellä KKN.

Vilautellaan nauhoja kun tavataan!

Vierailija
9/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole turhia.

Todistan asian.

Minä olen 43v. ja olen käyttänyt silmänympärysvoidetta noin 25-vuotiaasta saakka. Minulla on vain pienen pieniä pintajuonteita silmien kulmissa.

Siskoni täyttää pian 40v ja hän ei ole käyttänyt silmänympärysvoidetta kuin vasta viime vuodet, ja silmissään on kunnon harakanvarpaat.

Oma suosikkini on Kiehlsin avokadosilmänympärysvoide etenkin näin talvisin. Sipaisen sitä myös huulten ympärille yöksi niin ehkäisee ryppyjä myös niissä kohtaa. Hinta-laatusuhde kohdallaan.

Äitini 69v. ei koskaan sy-voidetta, ei ryppyjä. Minä 47v. olen käyttänyt silloin tällöin, ei ryppyjä.

Vierailija
10/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan voiteesta, on hyviä ja on huonoja silmänympärysvoiteita. Mikään voide ei poista jo syntyneitä ryppyjä, paitsi jos on kyse esimerkiksi hyvin vahvasta retinol-voiteesta. Hyvä silmänympärysvoide kosteuttaa ja suojaa ihoa.

Vierailija
11/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kosmetiikassa käytetyt aineet ovat samoja, joita käytetään lääkevoiteissa, ja niidenhän pitää tutkitusti tehota. Tieteellisesti on tutkittu eri ainesosien lisäksi joitakin voiteita (tuotteita), ja niiden teho on siis havaittu tieteellisin menetelmin.

Sitten on tietenkin niitä huijausfirmoja, jotka yrittävät myydä tuotteitaan lähinnä Facebook-ansoilla.

Osa voi siis olla humpuukia, mutta suuri osa ei ole.

Riippuu täysin siitä mitä voidetta käytät ja mitkä ovat odotuksesi sen tehosta. Lisäksi minkälainen ihotyppi (geenit) sulla on, mikä elämäntyyli ja ruokavalio jne...

Vierailija
12/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on, sikäli että silmänympärykset eivät tarvitse erillistä voidetta.

Itse laitan ensin kosteuttavan hoitonesteen ja seerumin koko naamalle, myös silmien ympärille, ja kun laitan kosteusvoiteen, taputtelen sitä ihan vähän silmienkin ympärille. En tarvitse erillistä tuotetta silmänympäryksille. 

Vierailija
13/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyaluronihappoa sisältävät voiteet saa rypyt näyttämään entistä suuremmilta ja syvemmiltä koska se turvottaa mutta ei silota.

Vierailija
14/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"heleyttä"kuulautta" - nyt menneet mainokset perille .

Eikö se ole todistettu jo satamiljoonaa  kertaa että ei ne ketään nuorenna tai poista ryppyjä.

Vierailija
15/15 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"heleyttä"kuulautta" - nyt menneet mainokset perille .

Eikö se ole todistettu jo satamiljoonaa  kertaa että ei ne ketään nuorenna tai poista ryppyjä.

On todistettu. Mutta kyllä jotkin voiteet saavat sinut _näyttämään_ nuoremmalta ja rypyttömämmältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän