Vyötärönympärys 142 cm, miten pienemmäksi?
En ymmärrä miten vyötäröni (tai maha) on näin iso. Mittasin siitä navan seudulta ja tulos oli 142 cm. (Olen nainen) Masentaa tämä maha, näytän siltä kuin olisin viimeisilläni raskaana. Auttaako jotkin tietytt vatsalihasliikkeet?
Kommentit (17)
Sinulla on metabolinen oireyhtymä. Katso netistä, miten tulisi syödä ja kiinnitä huomiota myös syömiisi ruokamääriin, salaatteja ja kasviksia voi syödä isompiakin määriä. Alkoholi lihottaa, sen käyttöä pitää ainakin vähentää.
Aloita nyt alkuun vaikka kävelemään ja uimaan. Kaikki herkut myös pois.
Mulla on 135. Onko se liikaa?
-Mies
Vaihda sokerin syönti rasvan syöntiin, saat pienemmän vyötärön.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda sokerin syönti rasvan syöntiin, saat pienemmän vyötärön.
Ei tehoa. Ihan samalla tavalla se kertyy vyötärölle, jollei liiku laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten vyötäröni (tai maha) on näin iso. Mittasin siitä navan seudulta ja tulos oli 142 cm. (Olen nainen) Masentaa tämä maha, näytän siltä kuin olisin viimeisilläni raskaana. Auttaako jotkin tietytt vatsalihasliikkeet?
No ei auta. Liiku enemmän ja syö vähemmän. Älä kuitenkaan mitään ihmediettejä ala kokeilemaan, vaan syöt sitä mitä olet tähänkin asti tottunut syömään, mutta niukemmin.
Oletko oikeasti noin yksinkertainen?
Syöt liikaa, ei muuta
Eli: syö vähemmän niin laihdut
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on metabolinen oireyhtymä. Katso netistä, miten tulisi syödä ja kiinnitä huomiota myös syömiisi ruokamääriin, salaatteja ja kasviksia voi syödä isompiakin määriä. Alkoholi lihottaa, sen käyttöä pitää ainakin vähentää.
Liikuntaa unohtamatta, mun vastauksesta se unohtui.
Vierailija kirjoitti:
Diettiä sinä tarvitset, etkä vatsalihastreenejä.
Sanoisin että molempia, mutta laihtumiseen toki ensisijassa terveitä syömistapoja.
Vierailija kirjoitti:
No esim.minä en käytä alkoholia enkä juo mitään makeaa, kuten limsoja, jogurtteja. Ihan syömällä olen saanut 115 senttisen läskimahani. Ja liikun paljon.
Jos olisin sinä menisin ensin lääkäriin
terv. 4 kiloinen munasarjakasvain poistettu neljä vuotta sitten, ei oireita paitsi vyötärö 123cm
Mitäpä, jos pyrkisit Pippa-tädin tylytettäväksi.
hei ! oletko koskaan kuullut laihduttamisesta ?
Jäätävä vuötärön ympärys, no mullakin on ollut samoissa lukemissa, laihdutin ja nyt 83, mikä on ihan hyvä 44 vuotiaalle istumatyöläisen naiselle, yritän saada sen alle 80 mikä on terveyssuositus.
Laihtuminen, ruokavalio, liikunta. Niillä keinoilla itse onnistuin.
Paljonko AP oikein painat?? :O Just tuossa pyöri Olet mitä syöt, jossa täti painoi melkein 140 kg ja vyötärö oli jotain 130 cm.
Mulla on vyötärö 123 cm. Paino 106 kg, pituus 180 cm. Mies.
Diettiä sinä tarvitset, etkä vatsalihastreenejä.