Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen haluaa ison perseen?

Vierailija
01.12.2018 |

Ja miksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodin mukaan eläjä.

Minä olin nuori 80-luvulla, ja takapuolen piti olla kapea.

Sillloin niin, nykyään toisin.

Vierailija
2/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashianit ovat tehneet siitä maailmanlaajuisen kauneusihanteen. Miehet yleensä lisäksi tykkää isoista pyllyistä. Iso pylly korostaa vyötärön hoikkuutta ja tämän piirteen omaavia naisia on ajateltu hedelmällisinä. Treenattu kroppa on uusi hoikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen nainen ja en halua. Nyt jo on mielestäni liian iso. Eniten ärsyttää käyttää jotain löysänä laskeutuvaa paitaa ja se törröttää takaa pepun kohdalla. En myös tykkää miltä näyttää farkuissa. Mummomaiselta.

Vierailija
4/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardashianit ovat tehneet siitä maailmanlaajuisen kauneusihanteen. Miehet yleensä lisäksi tykkää isoista pyllyistä. Iso pylly korostaa vyötärön hoikkuutta ja tämän piirteen omaavia naisia on ajateltu hedelmällisinä. Treenattu kroppa on uusi hoikka. 

Ei se ole meistä mikään kauneusihanne 😂😂😂

Se on jotain mille nauretaan.

Kardashianit on nykyajan sirkusfriikkejä jättiperseineen. Nykyajan parrallisia naisia.

Vierailija
5/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uino? Photoshoppi laulaa iloisesti vyötärön ja peffan kohdalta 😂 Tytöllä on rankakin ihan mutkalla kun poseeraa niin että peba näyttää isommalta 😂

Vierailija
6/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyinlahjana tullut

Vierailija
7/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashian

Vierailija
8/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö? Miksi sitten korkean statuksen miehillä on aina missinmitoissa oleva vaimo?

Nuo isommat tytöt on joko peruspenojen kanssa ( jotka ei saa parempaa) tai parhaimmassa tapauksessa jonkun lukutaidottoman räppäri"suuruuden" kainalossa.

Vierailija
9/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haluta. Candace Swanepoelilla on täydellinen. Sellaisen haluaisin, jos saisin vaihtaa jonkun kanssa.

Vierailija
10/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole meistä mikään kauneusihanne 😂😂😂

Se on jotain mille nauretaan.

Kardashianit on nykyajan sirkusfriikkejä jättiperseineen. Nykyajan parrallisia naisia.

Jepp, miehenä nauran näille kahdelle asialle: laumasieluinen julkkismuotiseuranta tyyliin kardashianit ja toinen on sen ison ahterin "seksikkyyttä" korostamaan hankitut läpinäkyvät makkarankuorijumppapöxyt.

Jess ja naurua piisaa.

Vierailija
11/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta tai olla haluamatta, mutta mikäs teet, kun persustaan ei saa valita.

Vierailija
12/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruåtsalainen...?

Vierailija
13/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monesti kapeevyotaroisil on iso perse,eli rasva jakaantuu ns oikein,eika niin et ainoostaan siks nayttaa vyotari kapeelt

Vierailija
14/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. itse voisin sanoa haluavani. Olen itse keskivertoa "muhkumpi", minkä lisäksi minulla on vielä leveät hartiat, rintakehä ja lantio – mutta takamusta ei nimeksikään. Takapuoleni on siis leveä, mutta sivulta katsottuna lähinnä kovera... Haluaisin takakonttiin tavaraa ns. tasapainottamaan. Mutta valitettavasti olen myös laiska ja mukavuudenhaluinen, joten salille minua ei saa – tai veitsen alle varsinkaan.

Joten näillä mennään. Onneksi on sentään paksut reidet. 💕 Olen aina tykännyt muhkummasta (ihan sukupuolesta riippumatta!) – mukavaa, että se on viimein edes osittain "muodissa".

Vierailija
15/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se omasta halusta ole kiinni, sellainen on vartalon mallini ja vaikka olen ollut hoikimmillani, iso perse on ja pysyy. Amiksessa pojat huuteli pylleröksi. Silloin se kirpaisi, nyt kolmekymppisenä ihan sama. Ite perseeni kannan ja huvikseni oon ruvennut sitä salilla rääkkään, kun kerta on iso, niin haluan sitte ison lisäksi lihaksikkaan ja kiinteän :)

Vierailija
16/16 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas, lihaksikas takapuoli on kaunis. Haluaisin sellaisen itsekin :) Kyykkäämällä saisi ainakin jonkinlaisen aikaiseksi. Nyt on leveä, mutta littana takapuoli.