Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi että halua influenssarokotusta? Itsellesi tai lapsellesi?

Vierailija
01.12.2018 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua maksaa siitä.

Vierailija
2/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuoireiden vuoksi en halua. Olen sairastanut influenssan noin 4 kertaa elämäni aikana, siitä on tullut eräänlainen perusvastustuskyky. Ensimmäinen kerta oli pahin, sen jälkeen on helpottanut joka kerta. Työterveys on halunnut ottaa näytteet, joiden ansiosta tiedän sairastaneeni nimenomaan influenssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla olekoskaan ollut influenssaa. Tai ei ainakaan kymmeneen vuoteen. Eikä lapsillakaan.

Vierailija
4/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat jo aikuisia ja itse en sairastele juuri koskaan. Edellisestä sairaslomasta(pari päivää) aikaa yli kymmenen vuotta.

Vierailija
5/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarvitsevani. Rokote on tarkoitettu heikoille.

Vierailija
6/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut useamman kerran influenssan. Vastustuskykyni on suhteellisen hyvä. Kokisin puuttuvani liikaa terveydentilaani, jos ottaisin rokotteen joka vuosi. Muita tauteja vastaan riittää harvemmat rokotukset. Rokotteilla on myös haittavaikutuksia. Minulle on tullut myös sellaisia haittoja, että mietin, miten rokottaminen vaikuttaa terveyteeni pidemmällä aikavälillä..  Esim.  kuusi viikkoa kestänyt nokkosihottuma.

Vierailija
7/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kansalliseen rokotusohjelmaan kuuluvat rokotukset. Muita en tartte, ellen  lähde jonnekin maahan missä on tauteja joita ei Suomessa esiinny. Ei tuo rokote niin paljon auta että se kantsis ottaa, sen verran olen tilastoja tutkinut.

Vierailija
8/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Lisää saa laittaa!

-ap

Vierailija
9/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden liiallinen käyttö johtaa eittämättä sairauksiin, joihin ei rokotteet tepsi.

Vierailija
10/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys on miksi itse haluat?

Sehän ei tunnetusti suojaa influenssalta, joten onko se valheelliseen suojaan tuudittautuminen se syy ottaa turha rokote?

Vierailija
11/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan ikinä huomannut sairastaneeni influenssaa ja olen yli 30-vuotias. En siksi osaa nähdä rokotusta tarpeellisena. Olen nuori ja perusterve, joten jos influenssan saisinkin, niin se tuskin olisi hengenvaarallinen

Voisin harkita rokotusta siinä tilanteessa, että se olisi voimassa useita vuosia ja toimisi kaikkiin viruksiin. Vuosittain otettava, ehkä-toimiva rokote ei kiinnosta.

Vierailija
12/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on miksi itse haluat?

Sehän ei tunnetusti suojaa influenssalta, joten onko se valheelliseen suojaan tuudittautuminen se syy ottaa turha rokote?

Siis on tämä kysymys minulle, eli ap:lle?

En tainnut mainita mitään siitä olenko itse ottanut tai haluan ottaa rokotteen itselleni tai lapselleni?

En ole ottanut, halusin vaan tietää millä perusteilla muut ottamatta jättäneet ovat jättäneet ottamatta?

-ap

Vierailija
13/13 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan