Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetty?

AuttakaaNaista
30.11.2018 |

Elikkäs siis.. Kysymyshän on sinänsä vähän outo mutta haluaisin saada vastauksen. Minä ja poikaystäväni asutaan aika kaukana toisistamme mut siitä huolimatta me nähään joka viikonloppu. Eilen sitten olimme harrastamassa seksiä ja ennen sitä huomasin että mieheni sukupuolielin tuoksahti naisen vaginalta. Huomioikaa nyt se että emme olleet harrastaneet seksiä viikkoon eikä se voinut olla minusta lähtöisin. Onko tää ihan normaali asia vai onko syytä epäillä et mieheni olisi pettänyt minua. Haluan tähän vastauksia!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

imaistko munaa vai mistä tiedät asian

haisiko karvat esim tupakille hajuvedelle tms

jospa kavri ei ole pessyt munaansa niin vanha vittu hajahtaa

Vierailija
2/2 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AuttakaaNaista kirjoitti:

Elikkäs siis.. Kysymyshän on sinänsä vähän outo mutta haluaisin saada vastauksen. Minä ja poikaystäväni asutaan aika kaukana toisistamme mut siitä huolimatta me nähään joka viikonloppu. Eilen sitten olimme harrastamassa seksiä ja ennen sitä huomasin että mieheni sukupuolielin tuoksahti naisen vaginalta. Huomioikaa nyt se että emme olleet harrastaneet seksiä viikkoon eikä se voinut olla minusta lähtöisin. Onko tää ihan normaali asia vai onko syytä epäillä et mieheni olisi pettänyt minua. Haluan tähän vastauksia!!!

joskus tuoksahtaa samalta vaikka ei olisi naiseen koskettukaan.ei kannata vielä tehdä mitään johtopäätöksiä eikä ruveta kyttäämään.nauti hänestä täysillä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi