Auttakaa etsimään tämä suomirap kokoonpano!
Eli hyvin hatarin tuntomerkein liikkeellä, muistan kuunnelleeni niiden levyä kannettavalla cd-soittimille lentokoneessa 2003. Jonkunlainen suomirap -kokoonpano, ainakin yhdellä biisillä lauloi kertsissä nainen. Muistan että oli tosi suosittu siihen aikaan, en saa yhtään päähän kokoonpanon nimeä mutta tässä taisi olla mukana jotain ihan nimekkäitäkin suomiräppäreitä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuuntelee jotain (Suomi)räppiä...?
Minä 12-vuotias teini kuuntelin tuolloin, tuli nostalgiakaipuu ja siksi halusin käydä kuuntelemassa taas. Typerää musta ylipäätään dissata kenenkään musiikkimakua.
Ja se oli tuo Rockin da north, KIITOS!! :)
Onko asiallinen kysymys dissaamista? Olisit vaan jäänyt sinne 12-vuotiaaksi...
Nyt se korkki kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 12-vuotias teini kuuntelin tuolloin, tuli nostalgiakaipuu ja siksi halusin käydä kuuntelemassa taas. Typerää musta ylipäätään dissata kenenkään musiikkimakua.
Voi luoja :D Idioottikin tajuaa pääpointin sun "asiallisessa kysymyksessä". Esitä vaan tyhmää, se istuu sulle oikein mainiosti.
@junkmail. En kyl muista et räpättiinkö siinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja :D Idioottikin tajuaa pääpointin sun "asiallisessa kysymyksessä". Esitä vaan tyhmää, se istuu sulle oikein mainiosti.
Eihän tuossa vaiheessa tiedetty esittäjää, joten "jotain" oli korrekti ilmaisu. Mikäli esittäjä olisi ollut tiedossa olisin käyttänyt muotoa "tiettyä" - että silleen...