Löytäisinpä jostain rohkeutta lähestyä naisia
Vaan ei vain tunnu löytyvän sellaista rohkeutta minusta. Harmi kun en ole mitenkään erityisen ihana saatikka komea, että joku nainen tekisi minulle sellaisen aloitteen etten voisi kieltäytyä. Yksinhän tässä vaan mennä porskutetaan etiäpäin.
Kommentit (10)
Naiset tekevät lopulliset päätökset, kuis niin? Minä olen lähestynyt miehiä ja tullut torjutuksi. Myös nuorena ja nättinä aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät lopulliset päätökset, kuis niin? Minä olen lähestynyt miehiä ja tullut torjutuksi. Myös nuorena ja nättinä aikanaan.
Älä kuule viitsi, kun tuo meemi on niin kulunut. "Lähestyin pari kertaa miehiä, sain pakit, ja nyt ene enää koskaan lähesty. Nih."
Ei vain jaksa tuota.
Mitäs ap jos teet sellaisen puolivälin ratkaisun? Jos rohkeus ei riitä treffikutsuihin, niin viestitä olevasi saatavilla. Eli flirttaile ja juttele mukavia.Itse ainakin teen aloitteen miehelle, joka vaikutta siltä, että voisi olla musta kiinnostunut. Jos mies on kuin seipään niellyt, jätän hänet omaan rauhaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ap jos teet sellaisen puolivälin ratkaisun? Jos rohkeus ei riitä treffikutsuihin, niin viestitä olevasi saatavilla. Eli flirttaile ja juttele mukavia.Itse ainakin teen aloitteen miehelle, joka vaikutta siltä, että voisi olla musta kiinnostunut. Jos mies on kuin seipään niellyt, jätän hänet omaan rauhaansa.
Mitä tuo konkreettisesti tarkoittaa? Miten käsität flirtin? Miten mies vaikuttaa siltä, että voisi olla sinusta kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo konkreettisesti tarkoittaa? Miten käsität flirtin? Miten mies vaikuttaa siltä, että voisi olla sinusta kiinnostunut?
Naisista ei ainakaan saa selvää. Flirtti voi olla yhtä hyvin kutsuva tai neutraali ja jos arvaat väärin, on peli iäksi menetetty. Ja suoraan eivät voi sanoa edes kysyttäessä. Vastaukseksi saa enintään haikumuotoisia latteuksia tai teeheehee-hihitystä, joista taas pitäisi arvata ollaanko selvillä vesillä, vai tuleeko syyte häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa se menee niin, että miehet lähestyvät naisia, ja lähestyvistä miehistä nainen valitsee.
Myönnän miehenä itsekin torjuneeni muutamia lähestyneitä naisia, mutta myös seurusteleeni muutaman kanssa. Yksikin nainen kysyi minulta suoraan "Mistä täällä saa seksiä." Oli mulle pikkasen liian suora ehdotus.
No ihminen toimii sen mukaan mitä haluaa. Ap ei ole tarpeeksi kiinnostunut naisista yrittääkseen.
Itse olen nainen, olen monesti kertonut olevani ihastunut tai kiinnostunut. Monesti on tullut pakit muttei aina.
Rakastan miehiä, joten laitan itseni alttiiksi pettymyksillekin. Kerran se vain tarvii onnistua.
Vierailija kirjoitti:
No ihminen toimii sen mukaan mitä haluaa. Ap ei ole tarpeeksi kiinnostunut naisista yrittääkseen.
Itse olen nainen, olen monesti kertonut olevani ihastunut tai kiinnostunut. Monesti on tullut pakit muttei aina.
Rakastan miehiä, joten laitan itseni alttiiksi pettymyksillekin. Kerran se vain tarvii onnistua.
Pisteet sinulle jos tuo pitää paikkansa. Kuulostaa vain näin miehen korvaan erittäin vieraalta ja harvinaiselta.
Miehenä on vaikea löytää rohkeutta aloitteisiin kun tiedostaa että ei ole lähtökohtaisesti erityisen haluttava yksilö. Tiedän sen että naiset haluavat aloitteita komeilta miehiltä eikä niiltä rumilta.
Minä voisin lahjoittaa sinulle rohkeuteni, koska en löydä sille käyttöä. Olen sitä mieltä että on naisten tehtävä lähestyä, hehän ne lopulliset päätökset muutenkin tekevät.