Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon tiettyihin ruokiin tai herkkuihin liittyvistä tunnesiteistä?

Vierailija
30.11.2018 |

Miten päästä eroon tiettyihin ruokiin tai herkkuihin liittyviin tunnesiteisiin?
Esimerkiksi olen nyt lukuisat kerrat todennut ettei Mars-patukka maistu samalta kuin joskus, enkä oikeastaan edes pidä erityisemmin sen mausta enää MUTTA silti tietyin väliajoin ja jossain tilanteissa koen suorastaan pakottavaa tarvetta ostaa tuo kyseinen patukka ja yhä uudestaan todeta ettei se ollutkaan sen arvoista...
Järkikinhän sen sanoo että jos joku ruoka/herkku ei maistu enää hyvälle, niin ostaa sitten jotain muuta sen sijaan ja niinhän sitä yleensä tekeekin. En minä enää osta maissimuroja kun mysli maistuu paremmin tai kalapuikkojen sijaan syön mielummin kalafilettä ja mokkapalan sijaan valitsen mielummin vaikka pullan mutta sitten on näitä kuten tapaus Mars ja olenkin tullut siihen johtopäätökseen, että kyse on oltava jonkinlaisesta henkisestä "riippuvuudesta", ehkä jokin ihana muisto liittyen tuohon herkkuun johon haluaisi palata uudelleen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään vastausta tullut. ei tosin yllätä :/

Vierailija
2/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuosta nyt niin kauheaa haittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuosta nyt niin kauheaa haittaa?

On, koska nuo henkisen riippuvuuden herkut laukaisee kohdallani ahmimisen.

Vierailija
4/4 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pahe on suklaavanukkaat, siis ne olivat lapsuudessa jotain todella harvinaista herkkua ja siksi aikuisena tulee usein syötyä vaikka monesti miettinyt etteiväthän nämä oikeastaan niin hyviä edes ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän