OMG! mitä tapahtuu? Maapallo on alkanut värisemään!
Kommentit (20)
Saa*ana yrittää vapaaksi! Nyt äkkiä piiloon sängyn alle!
Maa repeää kahtia, ei jaksa tätä pa*kaa ihmissaastaa kantaa.
Taivas putoaa ja loppu tuloo... mut sitä ennen voisitte laittaa rahojanne mun tilille 03939763573867.... niin saatte siitä hyvän mielen...
🤞🤪👍
Jonkun "sidukkavalaan" jättikokoinen hieromasauva siellä vaan värisee. Väärä hälytys!
Luontoäiti säätää vähän väestömäärää. Ja se on onneksi isänmaalle ja dieselautoille.
Mulla on aina ruvennut värisemään, kun kaunis tyttö istahtaa viereen.
LHC:ssä luotu superpieni musta-aukko se siellä pikkuhiljaa kasvaa hotkiessaan sisäänsä Maan sisuksia.
Sori, mulla on ollut vähän ilmavaivoja... Anteeks
Vierailija kirjoitti:
LHC:ssä luotu superpieni musta-aukko se siellä pikkuhiljaa kasvaa hotkiessaan sisäänsä Maan sisuksia.
Joku unohti tunnelissa viemärinkannen auki?
Ettekö te tiedä että se värähtely johtuu siitä, että King Julian ystävineen tamppaa teknoa siellä Madagascarin viidakossa: "I like to move it move it... physically fit physically fit"
Niin, kohta kun linkoaa, meno on kuin moukarihäkissä.
P-Korean salainen ase. Kaivamiset on näköjään loppusuoralla. :D
"Sata salamaa iskee tulta ja koko maailma räjähtää". Virvekin sen jo 80-luvulla tiesi.
Ihana aika on koittamassa ihmiskunnalle. Olemme saaneet nostettua värähtelytaajuuttamme, ja siirtyminen kultaiseen aikakauteen, tähtikansojen neuvoston joukkoon, on ovella. Atlantis on palaamassa takaisin pintaan, ja ikiaikainen viisaus avataan jälleen tietoisuuteemme.
Trump ja persut luultavasti tämänkin taustalla. Parasta kieltää keskustelu aiheesta.
Nyt se alkaa.