Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletty rakkaus romaaniin - apua!

Vierailija
30.11.2018 |

Olen umpirakastunut romaaniin, mutta kyseessä on varattu tapaus - kaverini vei! Miten voittaisin romaanin puolelleni?

Pitäisikö vain olla onnellinen, että kaverini onni on täyttynyt? Kaikki vinkit ja kokemukset otetaan vastaan...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, jos naapurikirjastossa olisi samaan lajiin ja perheeseen kuuluva romaani vapaana. Sitten vaan käyt limppuun kuin sika kimppuun!

Vierailija
2/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kirjoittanut? Jos on kaupasta loppu, niin kirjastossa varmaan löytyy.

Jos kyse on romanista, niin sitten en osaa neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat, että kaverisi on pakko palauttaa romaani kirjastoon. Eihän niitä saa uusia kuin muutaman kerran.

Vierailija
4/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni romaani ei voi olla korvattavissa, vaikka samaa olisi saatavilla useampi kappale. Tunneside ehtii syventyä sitä yhtä oikeaa kohtaan valtavaksi.

Vierailija
5/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi sama novellikokoelman kanssa.

Vierailija
6/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kaverisi iski silmänsä sinulle tarkoitettuun rakkauteen oli tähtiin kirjoitettu VIRHE! Toivottavasti romaani löytää luoksesi.

Vierailija
7/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ex-libristä, niin romaanisi palaavat aina takaisin.

Vierailija
8/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Itse menetin sydämeni yhdelle Elisan äänikirjalle. Romanssi kesti pidempään kuin ex-suhteeni perinteiseen romaaniin, se oli ohi jo kahdessa päivässä. 

Vierailija
9/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, mutta en tohdi olla ajattelematta, mitä kaverini ja romaanin välillä tapahtuu hänen kämpillään, suljettujen ovien takana. Katkera olen! Ap

Vierailija
10/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä, mutta en tohdi olla ajattelematta, mitä kaverini ja romaanin välillä tapahtuu hänen kämpillään, suljettujen ovien takana. Katkera olen! Ap

Kaverisi varmaan uppoutuu siihen ihan antaumuksella, jos se on hyvä. Varmaan on käpertynyt viltin sisään sen kanssa. 

11/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin, että ap. haluaa kirjoittaa romaanin ja kysee ehdotuksia erilaisista kielletyn rakkauden asetelmista.

Vierailija
12/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Otsikon perusteella luulin, että ap. haluaa kirjoittaa romaanin ja kysee ehdotuksia erilaisista kielletyn rakkauden asetelmista.

Kaikki ei ole sitä, miltä näyttää. Tuskin sinäkään tuomitset kirjaa kannen perusteella?

Vierailija
13/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on musikaalisii. Soita luuviulua.

Vierailija
14/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sen romaanin valmiiksi luettuna? Olisi kiva vaikka lenkkeillessö kuunnella.

Vierailija
15/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi vielä kurjemmin: kaverini osti romaanin aivan nenäni edestä! Romaani oli ensin minun kädessäni ja olisin sen ottanut, mutta hän sanoi että mitäs jätit siihen hyllylle yksinään.

Vierailija
16/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui mitä meininkiä! Jännitysromaaniainesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän