Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joulumyyjäisiin mennä vaunujen kanssa?

Vierailija
30.11.2018 |

Haluaisin kierrellä joulumarkkinoita ja joulumyyjäisiä, mutta en tiedä pääseekö niihin vaunujen kanssa. Vauvani ei suostu olemaan kantoliinassa eikä rintarepussa, joten vaunut on pakko ottaa sisälle myyjäisiin mukaan (hän ei myöskään suostu nukkumaan vaunuissa, joten niitä ei voi jättää vauvoineen uloskaan). Lähistöllä kaikki myyjäiset näyttää olevan erilaisilla kouluilla (vaikka eivät ole koulujen myyjäisiä kaikki). Pääseeköhän niihin vaunujen kanssa? Onko nykyään koulut esteettömiä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä, mistä kuvittelet meidän tietävän?

Vierailija
2/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kysymässä, mistä kuvittelet meidän tietävän?

Kuvittelen, että tällä palstalla olisi useita, jotka ovat käyneet joulumyyjäisissä vaunujen kanssa tai sitten sellaisia, jotka ovat yrittäneet mutta eivät ole päässeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan ikinä käynyt myyjäisissä etkä kaupoissa, joten et tiedä millaista siellä on?

Vierailija
4/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myyjäiset ovat ahtaita, koska halutaan mahdollisimman monta myyjää pieneen tilaan. Eri asia sitten messuhalleissa olevat, siellä on tilaa liikkua, mutta pienissä "koulumyyjäisissä" voit tukkia vaunuilla koko kulkuväylän, tai kokonaan seuraavan myyjän pöydän kun katselet edellisen pöytää

Vierailija
5/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan ikinä käynyt myyjäisissä etkä kaupoissa, joten et tiedä millaista siellä on?

No en ole käyny myyjäisissä ennen. Nyt olen äitiyslomalla, niin ehtisin kerrankin käydä. Kaupoissa tietenkin käyn, mutta miten kaupat liittyy aloitukseeni?

Vierailija
6/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole käyny myyjäisissä ennen. Nyt olen äitiyslomalla, niin ehtisin kerrankin käydä. Kaupoissa tietenkin käyn, mutta miten kaupat liittyy aloitukseeni?

Älä mee ollenkaan. Jos et ole ennen ollut niin et tule siellä pärjäämään. Se on viidakko.

Yritä löytää joku vertaisryhmä tai sitten tuttava, joka voi valmistella ja treenata sinut kokemukseen.

Vierailija
7/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mee ollenkaan. Jos et ole ennen ollut niin et tule siellä pärjäämään. Se on viidakko.

Yritä löytää joku vertaisryhmä tai sitten tuttava, joka voi valmistella ja treenata sinut kokemukseen.

Miksi haluat osallistua tähän ketjuun, jos sinulla ei ole vastausta kysymykseeni?

Vierailija
8/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat osallistua tähän ketjuun, jos sinulla ei ole vastausta kysymykseeni?

Vastaus on ja se on hieno vastaus, jonka voi ymmärtää monella tasolla. Sinä et vaan kelouuta sitä.

Vierailija
9/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Mutta voin melkein luvata, että sua vituttaa liikkiäua niiden kanssa siellä ja muita vituttaa kun yrität liikkua niiden kanssa siellä ja myyjiä vituttaa, kun kukaan muu ei mahdu sun kanssa yhtä aikaa tutkimaan pöytää.

Vierailija
10/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikan päällä sen näet, onko liian ahdasta. Suostuuko vauva olla sylissä sellaisenaan? Jos ilmenee, että myyjäisissä on turhan ahdasta, voisit kenties roikottaa vauvaa käsipuolessasi mukana? Ja käsien väsyessä välillä voisitte käydä vaunuilla huilaamassa.

Vierailija
11/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny usein joulumyyjäisissä lastenvaunuja eikö ainakaa mua oo häiriinny tai kuullu kenenkää valittavan. Myös opettaja oli yksi vuosi vaunujen kanssa

Vierailija
12/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikan päällä sen näet, onko liian ahdasta. Suostuuko vauva olla sylissä sellaisenaan? Jos ilmenee, että myyjäisissä on turhan ahdasta, voisit kenties roikottaa vauvaa käsipuolessasi mukana? Ja käsien väsyessä välillä voisitte käydä vaunuilla huilaamassa.

Vauvoja ei voi roikottaa.

t. ohis

Vierailija
13/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut jouluostelijat ilahtuvat siitä, että tarvitse apua portaissa ja vaunut vievät tilaa pöytien välissä, joten parhaimmillaan tukit pitkäksi aikaa pääsyn osaan myyntipöydistä.Mutta mene ihmeessä, pitäähän perheiden päästä joka paikkaan. Muut asiakkaat kyllä huomaavat, että se on sinulle yksityistilaisuus.

Vierailija
14/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein myyjäiset ovat ahtaita, koska halutaan mahdollisimman monta myyjää pieneen tilaan. Eri asia sitten messuhalleissa olevat, siellä on tilaa liikkua, mutta pienissä "koulumyyjäisissä" voit tukkia vaunuilla koko kulkuväylän, tai kokonaan seuraavan myyjän pöydän kun katselet edellisen pöytää

Juuri tätä aloittaja ehkä hakee eli "kannustusta" mennä sinne joka tapauksessa. Hah hah hah!

Vierailija
15/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut jouluostelijat ilahtuvat siitä, että tarvitse apua portaissa ja vaunut vievät tilaa pöytien välissä, joten parhaimmillaan tukit pitkäksi aikaa pääsyn osaan myyntipöydistä.Mutta mene ihmeessä, pitäähän perheiden päästä joka paikkaan. Muut asiakkaat kyllä huomaavat, että se on sinulle yksityistilaisuus.

No ei niissä lue, että ne olisi vain perheettömien myyjäiset.

Vierailija
16/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä jättänyt vauvat ja lapset kotiin! En halua pilata sitä ihanaa joulumyyjäisfiilistä tukkimalla kulkureitit. Sitten jos vauva alkaa itkeä täydessä myyjäissalissa, niin onhan se todella noloa!

Palkkaa vaikka lastenvahti siksi ajaksi, niin pääset myyjäisiin. Niin minä olen tehnyt. Sitten esikouluikäisenä voi lapset ottaa mukaan.

Ihan samasta syystä en vie vauvanvaunuja tai pikkulapsia kauppaankaan.

Vierailija
17/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä jättänyt vauvat ja lapset kotiin! En halua pilata sitä ihanaa joulumyyjäisfiilistä tukkimalla kulkureitit. Sitten jos vauva alkaa itkeä täydessä myyjäissalissa, niin onhan se todella noloa!

Palkkaa vaikka lastenvahti siksi ajaksi, niin pääset myyjäisiin. Niin minä olen tehnyt. Sitten esikouluikäisenä voi lapset ottaa mukaan.

Taidat olla aika rikas, jos sinulla on palkattu lapsenvahti aina kun pitää käydä ruokakaupassa :D .

Vierailija
18/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mene ja ota kaverisikin vaunujen kanssa mukaan. Hyvin onnistutte sitten blokkaamaan kahden-kolmen myyjän pöydän kerralla. Nähty tämäkin...  

Vierailija
19/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika rikas, jos sinulla on palkattu lapsenvahti aina kun pitää käydä ruokakaupassa :D .

En usko, hän taitaa olla naimisissa eli mies hoitaa lapsia.

Vierailija
20/22 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei lastenvahti paljoa maksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä